0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Ik wil proberen om er volgend jaar ook weer bij te zijn. Ik kon alleen niet vrij nemen van me werk omdat ik al een week vrij heb genomen voor het DTM op zandvoort. Waarom moesten alle leuke dingen nu binnen 2 weken vallen, DTM, Sail en Lowlands. Wie weet loop ik er over een jaar ook wel rond
Ik heb deze maar uit de kast getrokken omdat het er volgend weekend weer aan komt.Wie gaat er naar Lowlands???Ik heb me vandaag helaas af moeten melden .Maar ik moet nu even aan mezelf/onszelf denken.Arend gaat wel en van peter71 weet ik ook dat ie er zal zijn.Wie nog??
Zo,ik ben net terug van vakantie.En vlak voor de vakantie lag bij mij de bevestigingsbrief van m,n baas op de mat dat ik weer op Lowlands zal zijn.En ik mag weer de nachtdienst in dit jaar Jammer dat je er niet bij bent dit jaar Bianca,maar volgend grote festival beter?? Och,en Arend zal ik vast wel weer tegen het lijf lopen
Ik ben er voor het eerst dit jaar. Kreeg in 1ste instantie alleen een dagdienst, maar werd vorige week gebeld of ik er een nachtdienst bij wou doen ,ivm ziekte cq afmelding(en), heb nu een dag en een nachtdienst .
Ik wilde wel graag gaan maar mag niet... ze hebben me niet nodig Jammer jammer jammerGolly
even een vraagje, stel dat ik volgend jaar misschien wel als eerstehulpverlener naar Lowlands wil, waar kan ik me dan opgeven???mzzl, d'n Druif