Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?

Auteur Topic: Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?  (gelezen 71033 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
En? hoe is het met de hulpverlening bij lowlands? Beetje druk/gezellig, of moeten we met al die regen dit topic verplaatsen naar de reddingsbrigade ;D


Ik had gister Stephan 't Hooft aan de telefoon (volgesmij is hij hier geregistreerd onder de naam ambulancezhz). Hij had 4 nachtdiensten EHBO gedraaid op lowlands. Hij klonk érg moe, en was om half 6 's avonds net een paar minuten uit z'n nest ;D Veel drugsgebruikers, mensen die te veel gezopen hadden en in slaap waren gevallen op de wc enz enz enz. Klonk érg gezellig, ik heb genoten van z'n verhaal :D


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Ik had gister Stephan 't Hooft aan de telefoon (volgesmij is hij hier geregistreerd onder de naam ambulancezhz). Hij had 4 nachtdiensten EHBO gedraaid op lowlands. Hij klonk érg moe, en was om half 6 's avonds net een paar minuten uit z'n nest ;D Veel drugsgebruikers, mensen die te veel gezopen hadden en in slaap waren gevallen op de wc enz enz enz. Klonk érg gezellig, ik heb genoten van z'n verhaal :D

Vraag maar eens aan flipper01 hoe hij aan zijn naam komt  ;D ;D

 8)

Arend
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


peter_730

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
Aan de Rode Kruisers die op lowlands hebben gewerkt:

Hoe hebben jullie de samenwerking met MAI ervaren, hadden jullie je eigen materiaal of was dat van MAI. was er voldoende,
Hoe waren de onderlinge werkverhoudingen met EHBO, verpleegkundig en artsen?
ben erg benieuwd hoe dat gaat bij een "niet" rode kruis organisatie


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Jij reed samen met iemand anders rond op een Gator en haalde tentjes uit elkaar?  ::)
Wij hebben inderrdaad een aantal tenten uit elkaar gehaald,die achtergelaten waren.Puur uit preventieve noodzaak,aangezien die klaar stonden om in rook op te gaan.Maar we hebben desondanks voor de maandagochtend 231 brandjes kunnen noteren. 8)


B.A.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
  • EHV, Rode kruis afd. Nunpeet, GNK Noord-Oost Gld
Aan de Rode Kruisers die op lowlands hebben gewerkt:

Hoe hebben jullie de samenwerking met MAI ervaren, hadden jullie je eigen materiaal of was dat van MAI. was er voldoende,
Hoe waren de onderlinge werkverhoudingen met EHBO, verpleegkundig en artsen?
ben erg benieuwd hoe dat gaat bij een "niet" rode kruis organisatie

Dit was mijn eerste jaar op lowlands, dus weet niet hoe het vergeleken was met voorgaande jaren, maar ik vond het een goeie samenwerking. Qua materiaal, ik had mn eigen tas mee genomen, maar op elke post waren 1 of meerdere tassen van de Mai aanwezig voor de patrouilles en op de posten was ook genoeg amteriaal van de Mai.
Al met al vond ik het een geslaagd en leerzaam weekend.


DanielB

  • Gast
Wij hebben inderrdaad een aantal tenten uit elkaar gehaald,die achtergelaten waren.Puur uit preventieve noodzaak,aangezien die klaar stonden om in rook op te gaan.Maar we hebben desondanks voor de maandagochtend 231 brandjes kunnen noteren. 8)

Hoe heet dat wagentje waarop jullie als LL- brandweer' reden?


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Hoe heet dat wagentje waarop jullie als LL- brandweer' reden?
Dat zijn de zogehete Gators,kleine vrachtwagentjes gebaseert op de golfkar.Die dingen zijn in het terrein goed wendbaar,ook als het terrein oneffe is.Wij laden de vrachtbak vol met brandblussers,en zo rijden we de campings af.Werkt perfect  ;)


Lifeliner

  • Gast
Vraag maar eens aan flipper01 hoe hij aan zijn naam komt  ;D ;D

 8)

Arend

ik kon er toch ook niets aan doen dat ik die man als eerste zag  :'( :P:P


ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
ik kon er toch ook niets aan doen dat ik die man als eerste zag  :'( :P:P



8)


Lifeliner

  • Gast
maar gelukkig had ik me goede collega arend bij me die helaas niet gezien heeft hoe die ''meiden'' hem wakker kregen :P ik moest hem dat later vertellen op de terugweg naar Post Alpha  ;D