Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?

Auteur Topic: Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?  (gelezen 71057 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Nou vanmiddag kreeg ik een telefoontje van een collega van mij,het was weer zeer gezellig daar geweest.Veel brandjes hadden ze moeten blussen,dus er zullen wel weer een 100 tot 200 blussers leeggespoten zijn  ;D ;D


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Nou vanmiddag kreeg ik een telefoontje van een collega van mij,het was weer zeer gezellig daar geweest.Veel brandjes hadden ze moeten blussen,dus er zullen wel weer een 100 tot 200 blussers leeggespoten zijn  ;D ;D

maak daar maar een meervoud van, 100 dat was voor 1 door de weekse avond  ;D  ;D  ;D

zondag / maandag is het ietsje meer zeker als men het vuurtje eerst laat groeien zodat ze niet hoeven te zoeken ;D  ;D  ;D  ;D
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
maak daar maar een meervoud van dat was voor 1 door de weekse avond  ;D  ;D  ;D

zondag / maandag is het ietsje meer zeker als men het vuurtje eerst laat groeien zodat ze niet hoeven te zoeken ;D  ;D  ;D  ;D
Och,ik zal in 1 dezer weken de het aantal blussers wel horen.150 tot 200 is heel normaal  ;D


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Wat is dat in vredesnaam voor festival!  :o
  Ta


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Wat is dat in vredesnaam voor festival!  :o
Een supergezellig festival,waar je de meest uiteenlopende types tegenkomt.En waar haast als traditie op de laatste dag/nacht van alles in brand wordt gestoken,maar tot nog toe gaat dat altijd goed.En we proberen altijd de brandjes in de kiem te smoren ;)


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Een supergezellig festival,waar je de meest uiteenlopende types tegenkomt.En waar haast als traditie op de laatste dag/nacht van alles in brand wordt gestoken,maar tot nog toe gaat dat altijd goed.En we proberen altijd de brandjes in de kiem te smoren ;)

Je bent er normaal gesproken dus ook bij?  ???
  Ta


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Je bent er normaal gesproken dus ook bij?  ???
Tot nog toe ben ik er 1 jaar geweest,afgelopen 2x was ik met vakantie of was ik net terug van vakantie.
Maar ik kan je wel vertellen dat het 3 dagen feest is ;)


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Tot nog toe ben ik er 1 jaar geweest,afgelopen 2x was ik met vakantie of was ik net terug van vakantie.
Maar ik kan je wel vertellen dat het 3 dagen feest is ;)

Ik weet dat een vriendin van me piket had voor de ME voor als er bommeldingen op Lowlands zouden zijn,maar zo erg is het niet geweest dus! Ze is er niet geweest in elk geval!
  Ta


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
D'r lopen daar mafkezen rond... ::)


... jij natuurlijk niet hoor Don... ;)


EHBjOOST

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
  • Dit forum is het helemaal !
Ik wil proberen om er volgend jaar ook weer bij te zijn. Ik kon alleen niet vrij nemen van me werk omdat ik al een week vrij heb genomen voor het DTM op zandvoort.

Waarom moesten alle leuke dingen nu binnen 2 weken vallen, DTM, Sail en Lowlands.  :-\

Wie weet loop ik er over een jaar ook wel rond :)
EHV, Rode kruis zandvoort, ex BHV ploegleider, Radio zendamateur. en zelfs nog tijd om te werken