Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?

Auteur Topic: Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?  (gelezen 71038 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ThomasW

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
hmmm dat zou je dan toch eens iets vaker moeten doen. Er staan wel meer interessante (landelijke) inzetten op.
En ik ben er ook op Lowlands, ik heb er weer enorm veel zin in!


peter_730

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 112
En? hoe is het met de hulpverlening bij lowlands? Beetje druk/gezellig, of moeten we met al die regen dit topic verplaatsen naar de reddingsbrigade ;D


R.C.

  • BHVer.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Vanacht was het koud kreeg ik om 03.15 per sms en stonden er een stel dronken personen tekenfilmpjes na te doen.
Voor de rest is er naar wat ik ervan begrijp weinig te doen tenminste in de nachtdienst.
Bianca


B.A.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 80
  • EHV, Rode kruis afd. Nunpeet, GNK Noord-Oost Gld
Gisteren in de dagdienst was het vrij druk met incidenten. Vooral in de namiddag.


timo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
hmmm dat zou je dan toch eens iets vaker moeten doen. Er staan wel meer interessante (landelijke) inzetten op.
En ik ben er ook op Lowlands, ik heb er weer enorm veel zin in!

Waar staan ze dan tegenwoordig? Ik kan ze niet meer vinden sinds de site verandert is.
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Je moet inloggen op het intranet, dan activiteiten nationaal, noodhulp, dan staan ze gewoon ergens op de pagina onder 'evenementen agenda'.


timo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
Je moet inloggen op het intranet, dan activiteiten nationaal, noodhulp, dan staan ze gewoon ergens op de pagina onder 'evenementen agenda'.

Is een acount gewoon aan te maken dan? En dat is gewoon op www.rodekruis.nl ?
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda


Golly

  • Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,307
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
ja waar kun je dan inloggen??
hebben het nu over de gewone vrijwilliger he
Golly
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Ik was vanmiddag rond een uurtje of 2 weer thuis,na een zeer gezellig en druk Lowlands.Wat een feest was het weer,de sfeer zat er het hele weekend goed in.Wat ik zo begrepen heb waren er zo hier en daar wat serieuzere zaken waar jullie mensen zich over hebben gebogen,maar daar zal Arhend (Abeens) wel meer over kunnen vertellen.Hij zal wel meer te vertellen hebben  :-[ 8) ::) ;D

Wij hebben met de brandbeveiliging een lekker bezig weekend gehad,er waren hier en daar de nodige gebruikelijke brandjes.Waarbij het vanochtend zoals gebruikelijk de kroon spande ;D ;D


DanielB

  • Gast
Ik was vanmiddag rond een uurtje of 2 weer thuis,na een zeer gezellig en druk Lowlands.Wat een feest was het weer,de sfeer zat er het hele weekend goed in.Wat ik zo begrepen heb waren er zo hier en daar wat serieuzere zaken waar jullie mensen zich over hebben gebogen,maar daar zal Arhend (Abeens) wel meer over kunnen vertellen.Hij zal wel meer te vertellen hebben  :-[ 8) ::) ;D

Wij hebben met de brandbeveiliging een lekker bezig weekend gehad,er waren hier en daar de nodige gebruikelijke brandjes.Waarbij het vanochtend zoals gebruikelijk de kroon spande ;D ;D

Jij reed samen met iemand anders rond op een Gator en haalde tentjes uit elkaar?  ::)