Middelbrand (Zorgboulevard) Boulevard Bankert - Vlissingen 20-04-2015

Auteur Topic: Middelbrand (Zorgboulevard) Boulevard Bankert - Vlissingen 20-04-2015  (gelezen 3645 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

guest12562

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 20 april 2015, 12:36:44
Ook ik was ooit voor eenheid landelijk, maar dat gaat het niet worden. Je hebt specifieke verzorgingsgebieden waardoor je wel genoodzaakt bent af te wijken.
Wat wel standaard zou kunnen blijven is de stelling tweede TS inzetten is middel, maar dat is gewoon basis.
Van te voren opschalen is wat vreemd, maar daar is al eerder over gediscussieerd in een van de topics. Het is hier zelfs een brandgerucht waarvoor is opgeschaald  ::)


joops

  • gepensioneerd ambtenaar en oud bestuurder ABVA-KABO
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 121
Reactie #11 Gepost op: 20 april 2015, 12:38:55

Citaat van: silque link=msg=1345015 date=1429525559
Er is 2x TS en 1x AL ingezet, geen redvoertuig. En ja, zoals p2elst al zegt; er is wat groot opgeschaald vanwege de risicolocatie.
Een AL is een redvoertuig evenals een HW.


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Reactie #12 Gepost op: 20 april 2015, 12:54:01
Citaat van: Breathe link=msg=1345020 date=1429526204
Ook ik was ooit voor eenheid landelijk, maar dat gaat het niet worden. Je hebt specifieke verzorgingsgebieden waardoor je wel genoodzaakt bent af te wijken.
Wat wel standaard zou kunnen blijven is de stelling tweede TS inzetten is middel, maar dat is gewoon basis.
Van te voren opschalen is wat vreemd, maar daar is al eerder over gediscussieerd in een van de topics. Het is hier zelfs een brandgerucht waarvoor is opgeschaald  ::)

Van tevoren opschalen lijkt inderdaad wat vreemd maar ik heb het meegemaakt tijdens een brand in een dorp boven Amsterdam, houten huizen rondom en strenge vorst dat de AC het niet kon geloven dat het volgens de bevelvoerder, een vrijwilliger, een grote brand kon zijn.
Dus het garnituur grote brand liet wel even op zich wachten.