0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.
Northmen PK heeft geretweet Ivan Braun @ivanbraun · 2 u 2 uur geleden#Everest UPDATEMIDCAMP ON SOUTH SIDE WIPED OUT, MANY PEOPLE MSISING.SAR LAUNCHED
Northmen PK @NorthmenPK ·2 u 2 uur geleden#Nepalquake #Nepal Avalanche on everest south side, climbers went missing.
Northmen PK @NorthmenPK ·1 u 1 uur geleden#Everest camp1 and camp 2 swept away by avalanche, many climbers missing. climbers also missing from north side as per reports. #Nepalquake
Northmen PK @NorthmenPK ·1 u 1 uur geledenNorthmen PK heeft Daniel Mazur geretweet#Everest base camp damaged. Camp 1 swept away, Daniel Mazur team stuck in camp 1. #Nepalquake
Northmen PK @NorthmenPK ·46 min. 46 minuten geledenNorthmen PK heeft Ferran Latorre geretweet#Makalu base camp completely destroyed but luckily climbers are safe, as per initial reports. #Everest #NepalQuake
Alex Gavan @AlexGAVAN ·3 u 3 uur geledenEverest base camp huge earthquaqe then huge avalanche from pumori.Running for life from my tent. Unhurt. Many many people up the mountain.
Daniel Mazur @danielmazur ·2 u 2 uur geledenA Massive earthquake just hit Everest. Basecamp has been severely damaged. Our team is caught in camp 1. Please pray for everyone.
Daniel Mazur @danielmazur ·42 min. 42 minuten geledenAftershock! #Everest team is in camp 1, hanging on. #Icefall route destroyed.
Kunal Verma @shivkunalverma2 min.2 minuten geleden This morning Ankur Bahl had set off for Camp II on Everest. He just called to say his team is OK. Area below him devastated by an avalanche.
Qatar Red Crescent @QRCS#عاجل #الهلال_الاحمر_القطري يستنفر غرفة عمليات الطوارئ لدراسة التدخل الإغاثي العاجل#نيبال في أعقاب #الزلزال المدمر pic.twitter.com/GTyLKH7WsS12:06pm · 25 Apr 2015
UN OCHA Asia Pacific @OCHAAsiaPac ·2 u 2 uur geledenOver 6.6 mil people are in the area affected by #Nepalquake. Widespread damage & destruction of infrastructure feared