Oke eens kijken wat ik er van kan bakken.
Hier een beschrijving van een uitpuilende darm.
Men neme een stuk verse/diepvries varkensdarm van ongeveer 15 / 20 cm.
Deze vul je met een mengsel van brooddeeg op kleur gemaakt met blauw en rood/bruin.
blauw:kan inkt zijn
Rood: bloedvloeistof
bruin: ketjap
Niet te overdreven kleuren.
Het kan ook een mengsel zijn van peperkoek en brooddeeg.
vul de darm tot je ongeveer de helft gevuld hebt en breng het tot in het midden vanhet stuk darm.
Zodat je aan beide zijden een stuk darm over hebt dat leeg is.
Die lege stuken maak je aan elkaar door er een knoop in te leggen.
Je hebt nu een soort ringetje.
Het lege stuk darm bevestig je nu met tape op de buik waar je de wond wil maken.
Je kunt dit het beste doen door de tape in te knippen aan de uiteinden en die aan beide zeiden langs de darm uit te laten steken.(niet te ver je moet het nog verwerken onder de grime)
Als je de darm bevestigd heb op de buik breng je het weefsel op kleur om de wond te maken.
Dit kan brooddeeg, caran dache of bijenwas zijn.
zorg dat je de randen goed weg werkt.
Het moet lijken of de buik open is waar de darm eruit komt.
Kleur eventueel de darm een beetje rose, rood, blauwig
probeer dit even uit van te voren.
Dan de wond het beste kun je de binnenkant van de wond en beetje rood maken met wondbodempasta en zwart of een andere grime zodat het lijkt alsof de wond diep is. ( blauweplekken rood wil ook wel)
Breng dan de kleding over de wond aan en plak deze een beetje vast zorg er wel voor dat de wond/darm goed te zien is.
Als laatste breng je op de plaats waar je gaat spelen bloed aan in de wond.
Zorg er hierbij voor dat het bloed niet over de darm komt.
Succes verzekerd
Ik heb het gespeeld bij een grote ketting botsing liggend in een bus die over de kop was gegaan.
Wat schock face en zweet op je gezicht en andere delen die zichtbaar zijn.
In het begin kun je nog enig sinds roepen om hulp maar als de hulpverleners in de buurt komen wordt je langzaam slechter en je geeft pijn aan in de onderbuik.
Ik vergeet het gezicht van die notartste nooit meer toen ze naar die wond keek het was meteen spoed om me eruit te halen.
Later ben ik nog geintubeerd en met de notartswagen naar een ziekenhuis gebracht
Ben benieuwd wat jullie er van vinden en kijk uit naar de volgende patient ehm verwonding
[verwijderd door de admin]