Wij hebben een aangepaste B klasse gekregen, m.u.v. de middenconsole want die is nog steeds hetzelfde.
Alleylights heb ik nog niet geprobeerd, het stopbord hebben ze gewoon folie overheen geplakt. Is inderdaad wel een stuk minder fel nu.
De auto staat duidelijk hoger op de wielen, maar hoor er nog niet veel positieve verhalen over. Men klaagt nog steeds over de vering icm drempels, iets wat met de Touran niet zo was.
Ook de striping ziet er gewoon niet uit, persoonlijk vind ik dat we er ECHT op achteruit zijn gegaan in een jaar tijd. Helaas.
Ohja nog zoiets leuks: het bedienen van je MEOS als je solo rijdt is gewoon niet te doen in de B-klasse. In de Touran kon je via de Bury nog nummers selecteren, maar bij de B-klasse zit alles weggewerkt in het handschoenenvakje waar je niet bij kunt. Een smartphone houder is geen ruimte voor op een normale plek. Als ovd-p rij ik altijd alleen en ik ontkom er niet aan om met de telefoon in mn hand nummers te gaan zoeken. De servicedesk is zo flexibel als een loden pijp, die geven aan dat ik alles immers kan bedienen via het handschoenenvakje..........