Voor mijn part laten ze LSV op een natuurlijke en dus legale manier winnen dan weet ik zeker dat de wagens goed worden opgebouwd voor een veel betere prijs (lees: Lagere prijs) dan wat ze nu moeten betalen. Weet zeker dat al mag LSV alleen maar de signalering leveren dat ze dan al veel goedkoper uit zijn dan nu.
Zo werkt het dus niet, een stukje uit de hele taart pakken en dan zeggen dat je dit goedkoper kan en dus goedkoper bent. Ja LSV zal ongetwijfeld goedkoper zijn met het leveren van losse apparatuur, dat zouden jij en ik ook kunnen, zo moeilijk is dat ook weer niet. MAAR denk je nou echt dat ik, jij, LSV goedkoper kunnen inkopen bij Woodway dan Modiforce. Nee natuurlijk niet, het gaat er dus om welke marge je erop gooit.
Er is op dit moment niet een opbouwer buiten Modiforce om die kan voldoen aan de aantallen van de LAPV. Kortom wie de aanbesteding wint moet flink investeren in beton en mensen, en ik aanneem dat dit geen filantropische instellingen zijn zal dit toch ook weer terug verdient moeten worden toch? Kijk, dan krijgen we alweer een heel ander prijskaartje.
Vraagt zich iemand hier weleens af wat er gebeurd met een LAPV auto als die zijn kilometers heeft gemaakt? Komt die helemaal van zelf bij de domeinen terecht? En is het strippen van de auto in een ochtendje gedaan? Voor de mensen die de mogelijkheid hebben zou ik zeggen, neem eens een kijkje bij Modiforce en zie wat er allemaal nog meer bij komt kijken dan alleen die grill flitser die partij B,C,D,E of de toko op de hoek goedkoper kan leveren.
Nogmaals als er partij'en zijn die het beter en goedkoper kunnen moet men zich vooral inschrijven op de aanbesteding (LSV?) Bij de nieuwe (flex)ME bussen mag Abiom de signalering leveren, deze kwam als goedkoopste uit de bus. Goedkoop duurkoop? We gaan het meemaken.