0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.
Volgens de stripingvoorschriften mag alleen het wagenpark-of roepnummer worden bijgeplakt; dit moet dan aan voor- en achterzijde in de buitenste blauwe baan. Is daat te weinig ruimte, dan mag 1 blauwe baan naar binnen opgeschoven worden. Letters en cijfers in hetzelfde type en afmeting als het woord politie achterop (Frutiger black). Alle overige aanduidingen zijn voor zover ik weet niet toegestaan op de zijden, hoe het op het dak is (ivm luchtherkenning) durf ik niet te zeggen.
Weet iemand of het volgende klopt: De firma PON of zijn 'onderaannemers' mag niet meer met de huidige aanbesteding mee doen, omdat zij onderwerp waren van een strafrechtelijk onderzoek.Ik heb dit verhaal weleens gehoord in het W.I.S. oftewel 'Wandelgangen Informatie Systeem'NB: ik had dit bericht ook al in ander topic geplaatst, maar daar ontving ik nog weinig reacties. Dus ik probeer het hier nogmaals
Laatste update:08-07-2016 | 10:23Nederland - Op woensdag 6 juli is de aankondiging van opdracht voor motorfietsen politie gepubliceerd. In totaal worden ruim 1100 motorfietsen binnen de politie vervangen. De aanbesteding is gesplitst in twee "percelen": motorfietsen voor wijksurveillance en die voor verkeerssurveillance. Elk met een eigen programma van eisen.Twee motoragentenPotentiële leveranciers kunnen de aanbesteding op Tenderned vinden, het online marktplein voor alle aanbestedingen van de Nederlandse overheid.PlanningLeveranciers hebben tot begin oktober 2016 om hun offerte in te dienen. In verband met de vakantietijd een langere periode dan normaal. Vanaf oktober worden de offertes beoordeeld op geldigheid en inhoud.AanbestedingDe aanschaf van nieuwe politie motorfietsen is onderdeel van de Aanbesteding Politievoertuigen. Met dit programma verwerft de politie de komende tijd nieuwe voertuigen voor haar motorfietsen- en wagenpark. Onlangs zijn de voertuigen voor de Mobiele Eenheid gegund.
Tip!