Jep de extra binnenspiegel zit er in, evenals een extra spiegel op beide buitenspiegels. Over die laatste zijn collega's op ons team erg positief, de bijrijder kan zo meer 'meekijken'.
De binnenspiegel wordt door de lange collega's wel als vervelend ervaren, schijnt voor hen precies in het gezichtsveld te zitten. Ik heb er geen last van als klein mannetje
Toch ook nog even wat positieve dingen benoemen na wat kilometers gemaakt te hebben afgelopen dagen:
- De auto zit heerlijk, ook voor lange collega's. Voldoende ruimte
- Er zitten verlengde gordelhouders in, top
- De bediening van O&G is eenvoudig en kan ook gedimd worden
- De auto is fel en heeft een hoge topsnelheid (heb uit betrouwbare bron begrepen dat hij geijkt 220+ rijdt)
- Ondanks dat de auto 5 cm lager is als de Touran rijdt hij prima over drempels en hobbels, de vering is goed.
Los van de opstartproblemen - want zo zie ik het maar even - is het enige 'negatieve' de ruimte achterin + kofferbak. Als ze wat kleine aanpassingen doen zoals klemmen/houders bovenop de ladekast voor veel gebruikt materiaal én een iets andere indeling van de onderste bakken denk ik dat het prima is.
De andere kant is dat we nu gewoon kritisch moeten kijken naar alle zooi die je meesleept, is dat nou ook echt allemaal nodig?