De bijbehorende ; lidmaatschap van de vluchtstrook ook.
Waarom voldoen de merken wel in Frankrijk en Spanje en zouden ze hier niet voldoen?
Mijn persoonlijke mening (had ik erbij gezet) is gebaseerd op een ruime ervaring. En die ga ik hier dan ook niet verder verdedigen.
Voor mij nooit meer een Franse auto. (Al vind ik die DS-serie en b.v. de nieuwe Espace prachtig...)
Ik wil het liefst geen typische familieauto voor de dienst. De familie-Touran die we nu tijden valt momenteel vooral in de smaak bij (ivm 4cm hogere instap, de vaak wat oudere) collega's die niet erg veeleisend zijn, zich niet veel interesseren voor auto's en soms zelf in een brik rijden.
Ik wil een auto waar ik mijn werk het best in kan doen. Die zijn misschien wat duurder maar ik vind het ook onzin dat de auto's er na 3 jaar en 2 maand uitgaan.
De oude Mercedessen van oud HGL werden niet voor niets tot 3,5ton gejaagd. Men wilde ze terecht ook niet kwijt.
-Het moet m.i. een snellere auto zijn dan nu. Vooral in optrekken en tussensprints.
-betere wegligging dan de gemiddelde NLer
-4wd ivm feit dat wij 24/7 365dgn lang onder elke weers- en wegconditie op pad moeten
-snelle VOLautomaat
-goede stoelen
-geen familie-mpv model want daarvoor hebben we een bus.
-station of sedan boeit mij niet. Er is gebleken dat de gehele noodhulpuitrusting achterin een Golfje past.
-nieuwer type signalering b.v de platte Whelen Legacy. Stopborden achter achterruit en in zonneklep.
Ben zelf een Audi-fan maar elk Duits merk ben ik wel blij mee met uitzondering van die ene...
En ja als die auto kaal 10a15mille meer kost dan de Touran van nu dan los je dat op door verlengde gebruikscontracten. Rij er b.v. 5 jaar in en 250dkm ipv 3.1 jaar en 180dkm.
Het hoeft echt geen BMW M550d of A6 3.0 biturboTDI te worden. Die zijn te snel, hebben (kan niet geloven dat ik dit zeg...) teveel vermogen en daar moet je mee kunnen omgaan.