VW is in de basis een kwaliteitsprodukt. De diesels zowieso.
Heb ik ook nooit het tegendeel van beweerd, maar de PON als firma daar gaat het om.
Klachtenafhandeling wordt omschreven als snel, maar wel vaak voor hetzelfde voertuig met dezelfde problemen.
Wanneer een klacht vaker voorkomt bij een voertuig wordt het op de man gegooid, die zal wel wat verkeerd doen.
Ik heb zelf VW's en ben er zelf heel tevreden over, dat roep ik elke keer. Alleen niet over de signalering van PON.
Wiegel??
HIT echt waar...ff serieus...Hoe kom je daar toch bij? Je begint wel vaker over Wiegel en nu weer. Het laatste wat Wiegel structureel voor de KMar heeft opgebouwd zijn de mega zwaailichtbalken van Federal Signal type "Aerodynic" uit de jaren 80!
Hmmm, iets met Merdedes G's. En met Toyota's. Allemaal geleverd iig tot 2006, daarna nog het lierenpakket bij de voertuigen waar ze zijn opgebouwd. Dan de aanpassing van speciale mobilights die zijn gebouwd door EBO van Wheel. Enz.
Wiegel doet de laatste jaren niet meer mee, omdat ze net als vele andere merken niet de kwaliteit willen weggooien om kwantiteit.
Waarom ik PON verafgod zoals jij dat noemt? Misschien ben ik sinds 2012 wel eindgebruiker en werk ik dagelijks in deze voertuigen en kan ik mijn mening wel maatstaven naar eigen ervaring.
En nu maak je een hele grote fout door mij te scharen onder mensen zonder de ervaring van signalering.
Ik ben al jaren eindgebruiker, eerst KMar daarna Ambu en sindsdien IM waar ook een tijd met blauw gereden mocht worden door de regio. Tegenwoordig heb ik Amber op mijn auto's, en geloof het of niet ik heb ook Whelen producten.
En ja, de Vista's hadden wij destijds ook al problemen mee. Maar nooit werd dat probleem afgeschoven op de gebruiker.
Dat het allemaal goedkoper kan? Ja dat zal best, maar die besparing ga ik vervolgens toch niet terug zien in beter uitgeklede auto's, apparatuur of salaris maar blijft gewoon ergens aan de strijkstok hangen dus laat het dan a.u.b. maar lekker Honac/PON blijven want de alternatieven vindt ik nog veel erger.
Kijk hier zijn we het eens, het kan goedkoper. En nee het hoeft niet te zitten in het uitkleden van auto's, zeker niet als de gemiddelde auto in D ongeveer hetzelfde kost en ik daar veel minder problemen hoor. Alleen dat alternatieven erger zijn.... dat ben ik niet eens. Maar daar kun jij ook niet over oordelen, daar is een open zicht voor nodig.
In de recente nieuwe Politie Toyota Landcruisers voor de eenheid Zeeland opgebouwd door Abiom is de GEP500 gewoon weer toegepast, erg jammer en staat niet in verhouding met de mooie Legend op het dak. Dus CopVR3 houd rekening dat dit systeem straks ook gewoon in jouw nieuwe ME bus zit.
Neem eens de moeite om te vragen waarom ze het hebben gekozen. Dan zul je tot de conclusie komen dat het hier niet ging om geld of uiterlijk maar om zichtbaarheid.
Dit systeem zit al in mijn ME bus (bouwjaar 2011). Met die Fedsig pilot solaris potten erbij.
Ik vind het niks. De bediening zuigt. Is niet meer van deze tijd.
Eens, maar vraag eens waarom die bediening zo is... Waarom die niet zo is al in de VS geleverd, misschien wil Caprice je het antwoord geven. Het moet allemaal goedkoper en dus als er een paket leverbaar is vanaf Fabriek sluiten we daar alles op aan. We vergeten dat de pakketten die door fabrieken geleverd worden vaak minimaal zijn.
Inderdaad! 100% mee eens. En een super sterk, klantvriendelijk en politioneel gericht dealernetwerk !
Oneens, wel wat auto's betrefd niet wat PON betreft.