dat is BS. Software is binnen 5 minuten gewijzigd en ook weer terug gezet en heeft geen invloed op type goedkeuring of iets dergelijks. Hoewel niet juist is het ook maar een kleinigheidje.
Door de aanpassing voldoet hij wel aan de geleverde eisen. Ik had het over als je het voertuig niet laat aanpassen naar de eisen toe.
Eigenlijk maak je hier een goed punt. Veel landen rijden wat ze maken. Frankrijk is erg chauvinistisch en rijdt voornamelijk Frans. Dit zijn gewoon echt bagger voertuigen. Ik wil best een keer wat ondersteunende data voor je zoeken als ik tijd heb maar ik denk dat menig ervaringsdeskundige dat hier kan bevestigen.
Mag, maar er zijn peugeots op de markt als familievoertuig ( want dat is onze Touran ook ) die beter voldoen en betere resultaten hebben. En wat ervaringsdeskundige betrefd, ik heb voor het werk alleen maar VAG producten. En in mijn tijd bij de KMar reden wij Peugeot 309, niet vooruit te branden maar qua rijcomfort stukken lekkerder dan de toen verkrijgbare Golf.
Alles gaat om aanbesteding. Dat VW in Nederland bij de politie een goede reputatie heeft is niet uit de lucht komen vallen en is ook niet perse gekocht. Ook dat kun je hier op HVF lezen. Dat opel en Ford niet voldoen is (hier) ook breed uitgemeten.
Dat in mijn mening een deel eigen ervaring en (als je wil) vooroordelen zitten, heb je natuurlijk gelijk in. Dat wil echter niet zeggen dat het onjuist is
Als je de aanbesteding kende weet je ook dat deze niet door een ander gewonnen had kunnen worden. PON kocht net voor de eisen diverse bedrijven op en wat een verrassing de aanbesteding komt en PON had met de bedrijven die ze over hebben genomen een totaal product. Als de aanbesteding niet zou gaan over 1 producent denk ik dat VW nooit had gewonnen.
Dat opel en Ford niet voldoen wordt hier door de VW liefhebbers breed uitgemeten, feit blijft dat gezien vanuit de Blauwe tak over de hele EU heen deze twee merken wel meer worden gebruikt.