Interschutz 8-13 juni 2015, Hannover Duitsland

Auteur Topic: Interschutz 8-13 juni 2015, Hannover Duitsland  (gelezen 5645 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ColinC

• Forum gebruiker
  • Hoi =)
    • Website
Reactie #10 Gepost op: 8 juni 2015, 14:32:49
Maar de dag is nog niet om.  :P Ik heb helaas de mogelijkheid niet om langer weg te blijven dus dat wordt dan afwegingen maken wat ik wel en niet ga bekijken haha.

Edit: Ik ben stom genoeg vergeten tickets te kopen, zijn deze nog ergens te koop? Via de Nederlandse aanbieder niet meer..

Rotterdammertje

• Forum gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 8 juni 2015, 14:45:54
Citaat van: ColinC link=msg=1354694 date=1433766769
Edit: Ik ben stom genoeg vergeten tickets te kopen, zijn deze nog ergens te koop? Via de Nederlandse aanbieder niet meer..

Bij de zuiderburen lijkt het nog wel te werken.

ColinC

• Forum gebruiker
  • Hoi =)
    • Website
Reactie #12 Gepost op: 8 juni 2015, 15:01:07
Inderdaad via die kant kunnen regelen, werd al gelijk na bestelling door ze gebeld of het wel klopte.
Ze gaan het vandaag per post opsturen (op de hoop dat ik ze nog op tijd krijg) nadat ik een betaalbewijsje had laten zien (zo gezegd, zo gedaan).

Vreemd dat het wel via België kan maar niet meer via Nederland.
Of kan je ook gewoon kaartjes daar ter plekke kopen?  :P

Rotterdammertje

• Forum gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 8 juni 2015, 15:04:55
Citaat van: ColinC link=msg=1354699 date=1433768467
Inderdaad via die kant kunnen regelen, werd al gelijk na bestelling door ze gebeld of het wel klopte.
Ze gaan het vandaag per post opsturen (op de hoop dat ik ze nog op tijd krijg) nadat ik een betaalbewijsje had laten zien (zo gezegd, zo gedaan).

Vreemd dat het wel via België kan maar niet meer via Nederland.
Of kan je ook gewoon kaartjes daar ter plekke kopen?  :P

Afgaande op deze http://www.interschutz.de/en/info/for-visitors/tickets/ link, lijkt het daar wel op (tabel bijna onderaan de pagina)

ColinC

• Forum gebruiker
  • Hoi =)
    • Website
Reactie #14 Gepost op: 8 juni 2015, 15:10:40
Zit het net te lezen inderdaad.. Naja heb ze nu al besteld en betaald dus het is afwachten.

muppet50

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #15 Gepost op: 8 juni 2015, 19:04:51
1e dag zit er op heb 4 hallen van binnen gezien. En een beetje buiten. Heb geen voeten meer over. wel mooie modellen gekocht en nog even een selfie gemaakt met de beroemdste firefighter van Nederland #John Jones. Mooie nieuwe hoge ladder, 68m van Magirus. Introductie van gezien, zat ingepakt, alleen de strik waren ze vergeten😉

Rolanddeg

• Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #16 Gepost op: 10 juni 2015, 01:36:41
Ohja, nog even een toevoeging voor mensen die nog willen gaan:

Een glaasje cola kost €3,10 en met 2 personen een schnitzeltje eten kostte €40,-. Kortom, enige vorm van oplichting is wel gaande op het terrein. Vermijd overigens de snackbar naast het demoterrein (tegen hal 24 aan): 6 patatjes voor €2,50, maar met gratis maagklachten! Ik heb al veel slechte patat op in m'n leven, maar dit sloeg echt alles. Kortom: zorg goed voor jezelf en gooi wat te eten & drinken in een rugzak O0

ColinC

• Forum gebruiker
  • Hoi =)
    • Website
Reactie #17 Gepost op: 10 juni 2015, 09:42:29
Citaat van: Rolanddeg link=msg=1355054 date=1433893001

Een glaasje cola kost €3,10 en met 2 personen een schnitzeltje eten kostte €40,-. Kortom, enige vorm van oplichting is wel gaande op het terrein. Vermijd overigens de snackbar naast het demoterrein (tegen hal 24 aan): 6 patatjes voor €2,50, maar met gratis maagklachten! Ik heb al veel slechte patat op in m'n leven, maar dit sloeg echt alles. Kortom: zorg goed voor jezelf en gooi wat te eten & drinken in een rugzak O0

En ik dank u zeer voor deze tip. Dat wordt even stoppen bij een Duitse supermarkt.  :)

ikbenben112

• Junior gebruiker
  • **
  • Technicus hoogspanning, Manschap B
Reactie #18 Gepost op: 10 juni 2015, 10:20:35
Citaat van: Rolanddeg link=msg=1355054 date=1433893001

Hahaha lekker nederlandse instelling.... neem volgende keer de braadworst incl. frietjes, is toch zeker 5 euro p.p. goedkoper!

Ik ben maandag hele dag geweest van 9.00 tot 16.30, heb de hele beurs gezien en heb enigsinds rustig aan gedaan... een hele hal vol met bluspakken, handschoenen en sprinklerkoppen hoef ik echt niet aandachtig te bekijken dus daar was ik snel klaar.

Al met al een leuke dag gehad, weinig tot geen nieuwe innovaties maar wel vernieuwingen van al bestaande producten.

williamharthoorn

• Senior gebruiker
  • www.112barneveld.nl
Reactie #19 Gepost op: 10 juni 2015, 10:35:18
Even een vraagje over het parkeren, zijn er parkeergarage's of gewoon een groot open terrein ?