Brief ontvangen beëindiging sollicitatieprocedure (onjuist)

Auteur Topic: Brief ontvangen beëindiging sollicitatieprocedure (onjuist)  (gelezen 7884 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

STaylor

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #10 Gepost op: 3 mei 2015, 18:34:12
Citaat van: jordie29 link=msg=1347732 date=1430670165
Wat bedoel jij met een risico vormen?
Ik had in het verleden ook gesolliciteerd en was tot het korpsgesprek gekomen moest alleen nog een medische keuring en de verschillende onderzoeken nog afwachten.

In het korpsgesprek waren ze erg positief over mij en mijn rapport, het was een heel relaxt gesprek in vergelijking met wat ik eerder las van dat je helemaal plat gewalst zou worden met vragen viel dat bij mij heel erg mee.

Had zelfs een brief ontvangen waarin stond dat het korps mij onder voorbehoud wilt aanstellen en deze brief niet definitief is. Helaas ontving ik twee weken daarna een nieuw rapport, mijn stressbestendigheid was aangepast onder het minimumniveau waardoor ik niet meer geschikt was en dus ook niet meer bij een ander korps kon solliciteren, ook was dit rapport door een andere psycholoog opgesteld.

Toen ik vroeg waarom dit ineens was gebeurd kreeg ik als antwoord dat ik een risico zou vormen, verder kreeg ik geen uitleg en werd er erg vijandig gedaan tegen mij.

Wat ik niet snap is waarom mijn rapport destijds was aangepast, als ik een risico zou vormen waarom werd mijn rapport aangepast? Was dit om ervoor te zorgen dat ik niet bij een ander korps zou binnendringen?

Maar goed, ik dwaal af. Zoals ik het zo lees denk ik en hoop ik dat er een foutje is geweest en dat het allemaal goed komt bij jou.

jordie29

• Forum gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 3 mei 2015, 18:37:19
Ja inderdaad. Ik hoop ook dat het goed komt en stiekem hoop ik dat meer mensen deze brief hebben ontvangen anders klopt er iets niet.

Zit jij nu weer in een sollicitatieprocedure?

STaylor

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #12 Gepost op: 3 mei 2015, 18:46:06
Citaat van: jordie29 link=msg=1347739 date=1430671039
Ja inderdaad. Ik hoop ook dat het goed komt en stiekem hoop ik dat meer mensen deze brief hebben ontvangen anders klopt er iets niet.

Zit jij nu weer in een sollicitatieprocedure?
Ja zeker, ik ben weer in de race. Ik geef niet zo makkelijk op, mijn vriendin waarmee ik al twee jaren samen woon werkt als politiekundige en toen bij het thuisonderzoek etc. werd ik ook helemaal nagetrokken maar bij mijn vriendin was er geen bezwaar. Als ik zo'n risico ben waarom is het geen probleem dat mijn vriendin samenwoont met iemand die een risico is en wel bij de politie aan de slag kan maar ikzelf niet?

jordie29

• Forum gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 3 mei 2015, 19:03:58
Goedzo, niet opgeven, doorzettingsvermogen tonen.
Het blijft wel raar dat jij een risico vormde..

Ik heb nog miet meer medestanders die dezelfde brief hebben ontvangen, dat baart mij toch enigszins zorgen.. :(

Cabo

• Senior gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 3 mei 2015, 19:17:42
Een vriend mij heeft precies dezelfde brief gekregen.
Hij werd een maand geleden gebeld om door te gaan in de procedure en gister ontving hij deze brief uit het niets.

jordie29

• Forum gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 3 mei 2015, 19:20:30
Hier precies hetzelfde. Ook een maand geleden benaderd om door te gaan en gister de brief.

Ook toevallig voor oost Nederland?

Dion

• Senior gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 3 mei 2015, 19:30:16
Hier kunnen we alleen maar speculeren, en daar zal je niks mee opschieten. Ik begrijp je verontwaardiging, maar je krijgt alleen zekerheid door morgen even met W&S te bellen.

jordie29

• Forum gebruiker
Reactie #17 Gepost op: 3 mei 2015, 19:33:25
Bedankt Dion, het ging mij er meer om om te kijken of er meer mensen een zelfde brief hebben ontvangen zodat ik nu al kan inschatten of het een ict foutje is.. Daar gaat het om

Waus

• Forum gebruiker
Reactie #18 Gepost op: 4 mei 2015, 06:40:08
Die brief is dan voor N4 of N5?

jordie29

• Forum gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 4 mei 2015, 08:13:55
De brief was inderdaad voor N4. Tenminste dat is het niveau waar ik voor in het sollicitatietraject zit.

Ik heb net contact gehad met W&S, ik kan de brief beschouwen als niet verzonden. Er was iets mis gegaan in hun systeem.

Krijg deze week papieren toegestuurd voor het BGO en binnen een aantal weken een oproep voor de medische keuring :D gelukkig!!