Heb je überhaubt mijn post wel gelezen? Je bent in ieder geval slecht op de hoogte. Kijk bijvoorbeeld hier naar. Daar staat toch echt wat anders.
En ik weet niet of je überhaubt enig idee hebt van de politie organisatie maar over het algemeen zijn mensen erg blij met de vrijwilligers. Een vrijwilliger die de job gaat doen omdat hij hetzelfde als een agent wil zijn, kiest verkeerd. Al jaren lang vragen mensen om 'meer blauw op straat'. Welnu, vrijwilligers verwezenlijken dat zodat de beroepscollega's zich kunnen bezighouden met andere (urgente) zaken. In toenemende mate zijn vrijwilligers, met een bak van levenservaring, het gezicht op straat, te voet en in de auto, bij controles en evenementen. Aangevuld door voluntairs, met hun ondersteunende taken op bureau of op straat om te signaleren, of bij buurtonderzoeken.
Bij elkaar zijn wij niet de brandstof van de politie, dat zijn de beroepscollega's, maar wij zijn de V-Power brandstof, die de motor net wat lekkerder laat lopen. Zeg maar het verschil tussen een Michael Schumacher en een Jos Verstappen (oude doosch sorry).
Zo zo zo, op de tenen getrapt?
Wat betreft je link die heb ik bekeken, dit wist ik niet dus ik had je eerdere postings ook niet gelezen.
Ik had het idee dat er nog enkel en louter niveau 2 VP'ers waren en ja die dragen geen dienstwapen.
Ik keur hiernaast ook de VP niet af, alles behalve dat!
Wat ik bedoel te zeggen is dat straks de verhouding kwijt is, dat er straks meer VP'ers dan full time dienders zijn, zo rap zal het niet lopen, maar die kant kan het naar mijn idee wel op gaan.
Wat ik ook wil zeggen is dat er nu zeer veel geïnvesteerd wordt in de VP, dan kom ik weer terug op de full time dienders, waar blijven die dan?
Ik had zelf ook graag VPér willen zijn., maar dat kan en mag niet ivm mijn huidige baan, belangenverstrengeling noemen ze dat.
Niets tegen de VP, maar wel tegen een verkeerde verhouding.