Beste forumleden,
Gisteren heb ik een sollicitatie de deur uit gedaan voor de functie medewerker Veiligheid & Service, de standplaats laat ik even achterwege.
Het betreft uiteraard nog maar de 1e stap van een aantal die nog genomen dienen te worden, maar om alvast wat informatie in te winnen is nooit verkeerd.
Op de website van de NS is hier best wat over te vinden, maar persoonlijke ervaringen zijn altijd welkom.
Ik heb een aantal vragen, misschien dat er mensen zijn die hier antwoord op kunnen geven. ;-)
- Zijn er forumleden die deze sollicitatie procedure hebben doorlopen? En wat zijn jouw ervaringen hiermee? (telefonische intake, Selectiegesprek, psychologisch onderzoek, ed.)
- Zelf heb ik wel een algemeen beeld wbt de werkzaamheden binnen deze tak. In de tijd dat ik nog werkzaam was bij de politie in Amsterdam heb ik een aantal keer met hen mogen samenwerken. Maar hoe een complete werkdag van een medewerker Veiligheid & Service er nu echt uitziet, daar zou ik best wat meer over willen weten. bijvoorbeeld Flextaken, zoals baanvakcontrole, (risico)evenementen ed.
- Er zijn diverse standplaatsen waar je geplaatst kunt worden, hoe groot is je werkgebied, landelijk of een bepaalde regio?
- Ook belangrijk, de arbeidsvoorwaarden/CAO, ik kom hier niet geheel uit, vooral als het gaat om de salaris schalen in combinatie met deze functie.
( Als iemand hier iets over kan en wil vertellen, kan ook altijd via PM )
- Overige tips zijn ook welkom.
Ik ben benieuwd naar de antwoorden, alvast bedankt!