Ambulancevoertuig met aanhangwagen

Auteur Topic: Ambulancevoertuig met aanhangwagen  (gelezen 3142 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ronald Kuijpers

• Gast
Reactie #10 Gepost op: 26 augustus 2005, 21:38:17
;D Ook foto's van de binnen kant ???

Ronald Kuijpers

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 26 augustus 2005, 22:14:48
;D ik ben nu reuze nieuwschierig hoe dat voertuig en aanhanger er aan de binnenkant uit ziet! vervoeren ze eigelijk mensen in die aanhanger? nee toch  :-\

Ronald Kuijpers

• Gast
Reactie #12 Gepost op: 26 augustus 2005, 22:24:17
Aan hun website te zien worden die wagens bij evenementen ingezet, daaruit meen ik op te kunnen maken dat de aanhangwagen als een soort ehbo-post dienst zal doen terwijl met de ambu wel vervoerd kan worden.

Maar waar ik zelf nu nieuwsgierig naar ben geworden is naar het gewicht van die aanhanger. Als dat daadwerkelijk een opbouwcontainer is van een oude ambu, met die grote wielen,  dan kan ik mij namelijk heel erg moeilijk voorstellen dat dit hele gevaarte van een aanhangwagen met zijn totaalgewicht niet boven de 750 kg uit doet komen, zoals de witte kentekenplaat doet blijken. Zodra ik deze combinatie zelf eens in de peiling krijg ga ik zeer zeker kijken.

Ik geloof nooit dat dit voertuig met laadvermogen onder de 750 kg zit dat kan niet met al die materialen erin!

GN-5159

• Forum gebruiker
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #13 Gepost op: 27 augustus 2005, 11:09:58
De foto zou ook gemaakt kunnen zijn vóór de invoering van eigen kentekens voor aanhangers zwaarder dan 750 kg.
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A

BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

• Senior gebruiker
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #14 Gepost op: 27 augustus 2005, 13:49:48
Hier één uit de provincie Limburg.

[verwijderd door de admin]
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright

Karim

• Gast
Reactie #15 Gepost op: 27 augustus 2005, 21:39:21
Da's de VC van de GHOR hier.