kans dat er nog op de ouderwetse manier wordt afgetast en verkent,waardoor de terugweg ook weer makkelijk genomen kan worden?
Ik acht die kans heel erg klein.Want men heeft de warmtebeeldcamera bij zich,en kan daardoor sneller naar binnengaan.Als dat ding onverhoopt dan toch uitvalt heb je een levensgroot probleem
Ik hoop niet dat je dit echt meent. Hiermee suggereer jij dat een brandweerman die door een warmtebeeldcamera kijkt en alle deuren, trappen en andere bijzonderheden die hij normaal moet aftasten nu duidelijk kan zien, bij uitval van de camera in een
woning de terug weg niet meer zal vinden. Die brandweermensen horen niet op een brandweerwagen thuis.
En ik vertrouw al 20 jaar blind op mijn ademluchttoetsel, masker, bluspak etc. Een warmtebeeldcamera die voor
brandweerwerk bedoeld is valt niet zomaar uit. Die camera die op de foto staat is net
geen goed voorbeeld. Beter is deze camera
http://www.kenbri.com/fireflir.html omdat hij niet voor je hoofd gehouden wordt, maar aan je schouder hangt zodat de de lens naar voren kijkt en de NR 2 op het scherm de omgeving afzoekt en de NR 1 gewoon op de oude manier aftast.
Kost wel meer als die 7500, - maar ja dan heb je ook de beste WBC die er is op dit moment.