Oproep deelname forumdag!

Auteur Topic: Oproep deelname forumdag!  (gelezen 4711 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jorrin

• Senior gebruiker
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #10 Gepost op: 8 september 2005, 19:10:46
maar er kan misschien wel wat geregeld woren! ik noem ook maar wat

Dank je wel voor het meedenken, maar het ligt inderdaad allemaal behoorlijk moeilijk. :-\

Karim, meer dan je best kun je niet doen.

Als het lukt: geweldig. ;)

Vooralsnog heb ik echter DRINGEND nog plegen nodig. ???
Dus wie helpt me uit de nood? :-\

miv

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 8 september 2005, 19:22:41
ik kan denk ik niet komen, ben nog niet trug in nederland, tot midden december. komen er fotos online te staan???

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #12 Gepost op: 8 september 2005, 19:24:00
ik kan denk ik niet komen, ben nog niet trug in nederland, tot midden december. komen er fotos online te staan???
Er komen echt foto,s online,maar we zitten nu te springen om ambulancemensen en minstens 1 ambulance

miv

• Gast
Reactie #13 Gepost op: 8 september 2005, 19:26:41
ik weet zeker dat dat te regelen is, maar dan moet je ergens een reserve ambulance zien te schraggelen. omdat dat alleen gereden mag worden door de ambulance. misschien dat je ook andere voertuigen kunt krijgen? of misschien visser-carrosserie, heeft een paar, occassions, misschien dat hun bereid zijn er eentje te brengen

Jorrin

• Senior gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 8 september 2005, 19:31:58
ik weet zeker dat dat te regelen is, maar dan moet je ergens een reserve ambulance zien te schraggelen. omdat dat alleen gereden mag worden door de ambulance. misschien dat je ook andere voertuigen kunt krijgen? of misschien visser-carrosserie, heeft een paar, occassions, misschien dat hun bereid zijn er eentje te brengen

We houden het in gedachten, maar het gaat nu echt in eerste instantie even om de bemanning en dan voornamelijk plegen! :'(

miv

• Gast
Reactie #15 Gepost op: 8 september 2005, 19:36:17
maar komen er niet gewoon plegen die lid zijn van het forum, die ff hun kledei aan kunnen doen:P

Jorrin

• Senior gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 8 september 2005, 19:37:52
maar komen er niet gewoon plegen die lid zijn van het forum, die ff hun kledei aan kunnen doen:P

Daar had ik op gehoopt, mede omdat zovelen het zo'n leuk initiatief vonden... maar dat is dus nu juist het probleem.... er komt niemand. :-\

miv

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 8 september 2005, 19:42:20
wat, waarom komen er niemand dan? ik wil wel komen, maar ben pas 13 decembe in nederland

Jorrin

• Senior gebruiker
Reactie #18 Gepost op: 8 september 2005, 19:43:48
wat, waarom komen er niemand dan? ik wil wel komen, maar ben pas 13 decembe in nederland

Da's ietwat laat. :-\ ;)

miv

• Gast
Reactie #19 Gepost op: 8 september 2005, 19:45:06
maar hoeveel mensen komen er nu al sowieso dan