Fotografie Tips

Auteur Topic: Fotografie Tips  (gelezen 7902 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Marc

• Forum gebruiker
Reactie #30 Gepost op: 2 augustus 2005, 03:38:28
Hoi,  :D

Al wat aardig mensen die gereageerd hebben,.super!,.ik doe zelf voornamelijk aan ambulancefotografie....liever ambulance geel dan brandweer rood  ;)

Ik probeer meestal op stuur hoogte te fotograferen,.en op de punt,.dat je dus net het kenteken nog kunt lezen...
Jammere alleen is dat je in de ambulancewereld vaak snel moet fotograferen omdat een ambulance vaak op de rit is...dit heb je bij de brandweer minder..

gr

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #31 Gepost op: 6 augustus 2005, 12:38:16
Leerzaam topic dit!

Ik heb meestal al moeite genoeg met de omgeving, dan doel ik op mensen bij een voertuig (of mensen die voor je gaan staan >:() en de ruimte, zodat je bijv. niet ver genoeg naar achteren kunt lopen om een voertuig erop te krijgen.
dan krijg je zoiets:

(let vooral op de radar die op het voertuig lijkt te staan, maar dat van een marinefregat is dat erachter ligt)

Ik moet het vooral van evenementen hebben, en dan kun je weinig veranderen aan de omstandigheden en veel tijd heb je al helemaal niet, omdat er dan net weer iemand voor gaat staan.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

7194

• Senior gebruiker
Reactie #32 Gepost op: 6 augustus 2005, 12:40:50
Ik ken het. Het lijkt soms wel alsof mensen expres er voor gaan lopen als ze je zien met een camera. En ohhhh wat kijken ze dan interessant naar die voertuigen, terwijl het ze vaak geen moer kan schelen.  :-\

N9213Q

• Gast
Reactie #33 Gepost op: 6 augustus 2005, 21:23:07
Knip
(let vooral op de radar die op het voertuig lijkt te staan, maar dat van een marinefregat is dat erachter ligt)
Knip

Die radar lijkt verdacht veel op een stuk Erasmusbrug  ;D

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #34 Gepost op: 6 augustus 2005, 22:41:45
Ik ken het. Het lijkt soms wel alsof mensen expres er voor gaan lopen als ze je zien met een camera. En ohhhh wat kijken ze dan interessant naar die voertuigen, terwijl het ze vaak geen moer kan schelen. :-\
Gewoon even vragen toch?? of met een nog indrukwekkendere cam komen....L-glas op je canon 300dzetten, 420ex erop grote zonnekap :P
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

7194

• Senior gebruiker
Reactie #35 Gepost op: 6 augustus 2005, 22:43:57
Gewoon even vragen toch?? of met een nog indrukwekkendere cam komen....L-glas op je canon 300dzetten, 420ex erop grote zonnekap :P
Ik roep meestal dat ik niet van de krant ben.  :P Maar ja, soms ontkom je er niet aan dat ze er toch voor lopen.  :-\

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #36 Gepost op: 7 augustus 2005, 16:35:35
Die radar lijkt verdacht veel op een stuk Erasmusbrug  ;D

Dat zwarte ding ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

Chris de Jongh

• Nieuwe gebruiker
  • *
    • ChrisDeJongh.NL - Weblog
Reactie #37 Gepost op: 8 augustus 2005, 19:16:21
Ik ken het. Het lijkt soms wel alsof mensen expres er voor gaan lopen als ze je zien met een camera. En ohhhh wat kijken ze dan interessant naar die voertuigen, terwijl het ze vaak geen moer kan schelen.  :-\
ik ben de linkse van de twee op de foto dus niet die met dat lange haar. En dat voertuig kan me wel wat schelen hoor ik vond het interessant

7194

• Senior gebruiker
Reactie #38 Gepost op: 8 augustus 2005, 19:22:23
ik ben de linkse van de twee op de foto dus niet die met dat lange haar. En dat voertuig kan me wel wat schelen hoor ik vond het interessant
Ik geloof dat ik iets gemist heb? Had ik het tegen jou dan?  ::)

Chris de Jongh

• Nieuwe gebruiker
  • *
    • ChrisDeJongh.NL - Weblog
Reactie #39 Gepost op: 8 augustus 2005, 19:32:17
Ik geloof dat ik iets gemist heb? Had ik het tegen jou dan?  ::)

nee maar het leek net of je het over die 2 mensen op die foto had. en van die 2 ben ik