niet te veel aannemen he..
Ik heb nergens eigen rechter gespeeld, volgens mij is er niks mis mee om iemand te wijzen op zijn rijgedrag.
Dat ik even wat harder reed, ja... heb ik daarbij met andermans leven gespeeld nee.
En nee, ik heb hem niet geblokt want ik zakte af naar de normale snelheid. Als hij dat ook doet is er niks aan de hand.
Je doet alsof hij zelf niet weet waar hij mee bezig is, dat blijkt ook wel aan het feit dat die gewoon mij van de weg wou afduwen.
Als je ziet dat iemand andere mensen opzij drukt en andere ongewensde dingen doet, dan is er niks verkeerds aan om iemand te wijzen op zijn asociaal rijgedrag?
Ik zal het een volgende keer gewoon weer doen, ik vind niks anders dan normaal dat je dit laat blijken.
Wat mij betreft is de The Beast net zo fout als de Vivaro, en misschien was de Vivaro wel een voertuig van een of andere stiekeme overheidsdienst met de benodigde ontheffingen
Deze opmerking zal ik maar even negeren.. ontheffing om zijn rechter achterkant tegen mijn linker voorkant te duwen.. yep.. Right.