Selectieprocedure Politiekundige (februari 2016)

Auteur Topic: Selectieprocedure Politiekundige (februari 2016)  (gelezen 69345 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

RubenM

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #210 Gepost op: 30 september 2015, 17:19:17
Citaat van: Dominique08 link=msg=1376133 date=1443625959
Bedankt voor je reactie! Heel veel succes de 15e! Laat je weten hoe het is gegaan?

Dankjewel, ik zal jullie laten weten hoe het gegaan is. Laten jullie ook weten of jullie door zijn naar het eindgesprek? Nog even succes met afwachten, hopelijk horen jullie ook snel een positief bericht

Dominique08

• Aspirant politiekundige Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #211 Gepost op: 30 september 2015, 17:20:33
Citaat van: RubenM link=msg=1376137 date=1443626357
Dankjewel, ik zal jullie laten weten hoe het gegaan is. Laten jullie ook weten of jullie door zijn naar het eindgesprek? Nog even succes met afwachten, hopelijk horen jullie ook snel een positief bericht

O0

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #212 Gepost op: 30 september 2015, 17:23:28
Citaat van: RubenM link=msg=1376137 date=1443626357
Jazeker, blijft spannend dat afwachten! ;)

DaphneB

• Sollicitant politiekundige
  • Forum gebruiker
Reactie #213 Gepost op: 30 september 2015, 17:49:59
Thanks Daniël, Dominique en Ruben!
En jij ook gefeliciteerd Ruben! Voorbereiding is die presentatie over jezelf maar volgens mij ook kunnen vertellen hoe de 4 kernwaarden van de politie op jou van toepassing zijn. Daarnaast altijd goed om je krachten en valkuilen te kunnen benoemen.
Ik duim voor degenen die nog in afwachting zijn!
Sollicitatie Politiekundige Midden-Nederland

SannevD

• Sollicitant Politiekundige ZWB
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #214 Gepost op: 30 september 2015, 19:29:32
Wow! Heb ik even veel gemist  ;D Had het forum even met rust gelaten om niet steeds te zenuwpezen met het wachten op de uitslag.

Gefeliciteerd zeg aan degene die door zijn! Ik heb nog niks gehoord maar van wat ik hier lees kan het geen kwaad om even te gaan bellen dus ;) Maar top jongens!

@Daniel!. Ja ging goed! Had achteraf geen kat in het bakkie gevoel, maar heb er nu toch wel weer een goed gevoel over. We gaan het zien!

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #215 Gepost op: 30 september 2015, 19:59:26
Citaat van: SannevD link=msg=1376164 date=1443634172
Wow! Heb ik even veel gemist  ;D Had het forum even met rust gelaten om niet steeds te zenuwpezen met het wachten op de uitslag.

Gefeliciteerd zeg aan degene die door zijn! Ik heb nog niks gehoord maar van wat ik hier lees kan het geen kwaad om even te gaan bellen dus ;) Maar top jongens!

@Daniel!. Ja ging goed! Had achteraf geen kat in het bakkie gevoel, maar heb er nu toch wel weer een goed gevoel over. We gaan het zien!
Welkom terug Sanne! Ik had achteraf wel het gevoel dat het goed ging maar inderdaad zeker niet het kat in het bakkie gevoel. ;)

Laat even weten als je iets hoort!

sanderpol

• Forum gebruiker
Reactie #216 Gepost op: 1 oktober 2015, 09:52:48
Gefeliciteerd iedereen die het tot nu toe behaald hebben!

Ik heb na 5 weken nog steeds niks gehoord... Al 2 keer gebeld maar er werd telkens gemeld dat het rapport nog niet klaar was.
Daarnaast zei de vrouw aan de telefoon ook dat het rapport gewoon via de post kwam, terwijl ik lees dat tot nu toe iedereen het via de mail heeft gehad?

Even afwachten dus nog  :D

DaphneB

• Sollicitant politiekundige
  • Forum gebruiker
Reactie #217 Gepost op: 1 oktober 2015, 12:58:47
Welkom terug Sanne! Knap dat je niet meer op het forum hebt gespiekt! Ik moet toch vaak even kijken hoor  ;)
Jeetje Sander, 5 weken is lang wachten! Ik hoop dat je het rapport snel ontvangt! In brievenbus of email ☺️ (En iedereen die nog aan het wachten is natuurlijk!)
Over de punten; ik had er 47. En zonder die drie competenties 35.
Ik had na selectiedag B best een goed gevoel. Er kunnen natuurlijk altijd dingen beter en ik had in gesprek ook wel betere voorbeelden kunnen geven, maar ach.. Toen het rapport eenmaal binnen was was ik niet meer zo zeker. De scores waren prima. Alles op 4 en een paar op 5 gescoord. Maar het minimum zonder die drie competenties is 34... Met 35 had ik dus niet veel extra. Capaciteitentest en sporttest waren goed. Wellicht dat dat toch ook uitmaakt in deze selectie.
Ik ben me nu,tussen alle dagelijkse bezigheden, aan het voorbereiden op het gesprek  O0
Sollicitatie Politiekundige Midden-Nederland

Dominique08

• Aspirant politiekundige Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #218 Gepost op: 1 oktober 2015, 13:06:35
Citaat van: RubenM link=msg=1376047 date=1443607842
Gefeliciteerd Daphne! Vraagje voor de mensen die deel B hebben behaald, hoeveel punten hadden jullie?

Ik had zonder die drie competenties 37 punten en met 49. Dus ik ben benieuwd!
Hoeveel punten had jij?

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #219 Gepost op: 1 oktober 2015, 14:46:52
Zonder drie die competenties heb ik er 37, met alle competenties heb ik er 51