Ook is in het verleden gebleken dat filmopnamen wel voldoende ondersteunend waren. Zowel vanuit het OM als vanuit derden. Men mag best speculeren of mening geven over informatie voorhanden.
Uiteraard, als je alleen mocht discussieren nadat de onderzoeken zijn afgerond dan heb je geen forum nodig.
Waar ik mij aan stoor is dat bepaalde groeperingen (AFA bijv.) gelijk 'los' gaan en over 'moord' brullen en dat ook 'racisme' er weer wordt bijgehaald. Worden dingen geroepen die je uit de beelden zeker niet kan halen. Hij zou 'doodgeslagen' zijnen ze zouden 'zomaar' met 4 man op hem zijn gesprongen.
Onze medelanders willen hetzelfde behandeld worden als ieder ander (terecht) maar zodra één van hen iets overkomt ie het al heel gauw 'is racisme', 'zeker omdat ie een kleurtje had' etc. Dat komt mijn keel uit.
Amsterdam heeft jaren geleden dagen rellen gekend toen agenten een psychotische Marokkaan dood schoten die op een politiebureau agenten zomaar neerstak. Het was gelijk gebombardeerd tot 'racistische moord'. Waarom iedere keer dat minderwaardigheidscomplex de boventoon laten voeren? Alsof dingen alleen gekleurde mensen overkomen.