Onder welke steen heb jij gelegen Luke_BNV ?
Geen foto's en filmpjes bekeken die inmiddels in grote getale online staan ?
Trouwens moslims hoef je niet in een kwaad daglicht te zetten dan doen ze zelf wel.
Het stikt er van de bond kraagjes als je de beelden goed bekijkt en luistert naar de stemmen daar hoef je echt geen helderziende voor te zijn hoor.
Op zich niet vreemd dat het er stikt van de bond kraagjes want het politieburo staat in de multiculti knuffel wijk waar Van Aartsen en Cohen zich wel thuis voelen en graag gaan thee drinken i.p.v. er hard over heen gaan en laten zien dat wij in ons land de baas zijn en niet hun.
Wat een vooroordelen zeg. Jij kan vanaf een plaatje zien wat iemands geloofsovertuiging is?
Als het overtuigde moslims waren dan zouden ze nu wel aan het vasten zijn, toch?
Als je nou zou zeggen dat er veel mensen met voorouders uit Turkije, Marokko of andere landen uit het midden oosten aanwezig waren dan oke. Maar op basis van uiterlijk iemand een moslim noemen?
Ik word dagelijks aangezien voor moslim ("Doe je niet mee met de ramadan", "mag je wel varkensvlees") terwijl ik geen turkse, marokkaanse, arabische, perzische of wat voor afkomst dan ook heb. Mijn moeder komt uit een land waar 98% van de bevolking christen is, maar toch meent iedereen(voornamelijk collega's) mijn geloofsovertuiging (welke ik niet heb) wel even te raden.
Ik zag ook relschoppers met een grote neus en donker haar, zal ik dan maar roepen dat er best wel veel joden aanwezig waren? Of klinkt dat dan ineens wel raar?
De moslims die ik ken en de moskee bezoeken zijn goede mensen die gewoon werken en nooit in negatieve zin in aanraking zijn geweest met politie en/of justitie.
Ja, het zijn voornamelijk personen met voorouders uit bepaalde landendie er aanwezig waren, maar laten we eens een keer proberen niet iedereen over een kam te scheren.
Ik weet namelijk wel zeker dat het overgrote deel daar de Nederlandse nationaliteit bezit, maar niemand die roept dat daar een groep Nederlanders idioot bezig zijn. Maar als deze zelfde mensen sportieve prestaties halen op internationaal niveau, zijn het ineens wel Nederlanders. Dan hoor je bijna niemand over het geloof of de andere nationaliteit die zij (mogelijk) bezitten.