Middel waterongeval (voertuig te water) Vierslagenweg - Nieuw-Amsterdam 29-06-2015

Auteur Topic: Middel waterongeval (voertuig te water) Vierslagenweg - Nieuw-Amsterdam 29-06-2015  (gelezen 1817 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Sarge

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Ik kom er zojuist vandaan, ik heb zeker 5 ambulances geteld.
4 uit deze regio en 1 uit regio IJselland en OvDG, OvDB en een BPD van de politie. Een spoedwagen van de huisartsenpost en een rapid responder.
De brandweer was er met 1x TS, WO en HA + HVH en later nog met een PM met extra duikers.

De LFL01 is gecanceld toen deze wilde landen en de LFL04 is naar het ziekenhuis in Emmen gevlogen om de arts daar weer op te pikken volgens mij.

Om te reageren op de post van lotus, inmiddels is zijn de inzittenden eruit en wordt de auto geborgen.
Ik hoorde mensen spreken over een dronken bestuurster en 3 kinderen van tiener leeftijd. Of dit waar is kan ik niet bevestigen!
Intensive care verpleegkundige


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
In het bericht dat ik geplaatst heb staat een verwarde vrouw en verder geen inzittende. De heli is hier over gekomen vanavond . We wonen dan ook niet ver van het ziekenhuis af.
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Sarge

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Ik woon er 5 minuten vandaan, dus vandaar even kijkje genomen. Was waardeloos voor pers, mochten tegenover de afschermdoeken staan maargoed.

Ik hoorde daar veel verhalen, ik lees inderdaad net RTV Drenthe, dat lijkt me betrouwbaarder.
Intensive care verpleegkundige