Op 16 juni had ik mijn landelijk eindgesprek in Utrecht, voor de functie "hoofdagent" midden Nederland.
Dit gesprek heb ik positief afgerond.
Een week later kreeg ik een brief waarin stond dat 05-10 de opleiding zou starten en in afwachting van de medische keuring en het veiligheidsonderzoek ik aangenomen zou zijn. Tot dusver helemaal top!!
Echter na 2 weken werd ik gebeld door een doktersassistent met de vraag waar ik was. Ze hadden mij verwacht voor een medische keuring. Beetje appart ik wist van niets. De beste vrouw vertelde mij een brief gestuurd te hebben naar het juiste adres. Echter ik had niets ontvangen. Ze ging het checken en niet veel later belde ze me terug met de mededeling dat dit wel vaker gebeurde en dat ik een nieuwe afspraak kon maken. De medische keuring staat nu voor maandag in de agenda.
Betreft het veiligheidsonderzoek heb ik nog helemaal niets gehoord. Eigenlijk van de politie na die brief heb ik helemaal niets meer gehoord. Misschien is dat geheel normaal, echter dat falen met die keuringsbrief heeft me een beetje onzeker gemaakt.
Vandaar dat ik Eem beetje nieuwsgierig ben naar jullie verhalen. Hoe lang duurde het allemaal bij jullie na het eindgesprek? Hoe verliep dat veiligheidsonderzoek? Ben nieuwsgierig naar jullie ervaring van eindgesprek naar aanstelling en het tijdsbestek.
Groetjes Rick