Ik vermoed dat de eerste eenheid niet snel genoeg het plaatje rond heeft gehad, dat verklaard het binnen een kwartier opschalen naar zeer grote brand.
Maar je hebt toch geen kwartier nodig om dit plaatje rond te krijgen?? G-RSTV is toch niets verontrustends te zien, het is maar een loods, je hebt de roldeur open(of heeft dat een kwartier geduurd) je ziet de brandhaard recht voor je, en dat blijkt een VW bus te zijn( toch geen origineel campeerbusje mag ik hopen
). Je WBC geeft informatie dat er verder geen brandhaarden zijn, het rookbeeld past bij de brandende VW bus en kunststof van de Hymer en de zijdeur die je opent komt ook gelijk in dezelfde hal uit.
Misschien was de eigenaar gebruiker zelfs wel ter plaatse voor extra informatie of kende korpsleden de situatie ter plekke. De brand zet zich niet door naar het dak, dus het gebouw raakt niet in brand. Je hebt heel veel water in de eerste twee TS'n ter plaatse en er brand een personenwagen.
Nou dan maak je middelbrand, gebruik je een HW om snel op het dak te komen om de licht straat te openen, ventilator voor de openingen zodat de rook weg kan, en de klus is geklaard.
Sorry, maar veel ingewikkelder kan ik het niet maken.