Bronto Hoogwerker

Auteur Topic: Bronto Hoogwerker  (gelezen 3994 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ronald Kuijpers

• Gast
Reactie #10 Gepost op: 30 augustus 2005, 14:45:21
Ik zou wel eens met dat ding willen spelen  :laugh:

Foto Joop

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 30 augustus 2005, 18:56:20

Feuerteufel

• Forum gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 30 augustus 2005, 19:05:21
Hallo,
Deze hoogwerker is door Bronto geleverd aan een Belgische frima genaamd MAES, bij wie je deze hoogwerker in de toekomst kan huren. Dit is de eerste brandweer-hoogwerker ter wereld die zo hoog is.

Mvg,

Stefan Koelman

Het is geen brandweer hoogwerker. De firma MAES is een partikuliere firma en heeft naar mijn inziens niets direkt met de brandweer te maken.

De hoogste HW bij de brandweer die ik ken is van de bedrijfsbrandweren van Merck in Darmstadt en Boehringer in Ingelheim. Deze zijn rond de 50 meter.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #13 Gepost op: 30 augustus 2005, 19:09:33
zit wel blauwe lamp op namelijk
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Koelman

• Forum gebruiker
    • Brandweer Beverwijk
Reactie #14 Gepost op: 30 augustus 2005, 20:20:18
En er word over geschreven in en brandweer magazine en hij staat op de Interschutz.

Ik ben trouwens benieuwd hoe ze dat doen met de voeding. Je heb volgens mij wel een flinke pomp nodig om een flinke waterstraal naar 90 meter te krijgen.

Ronald Kuijpers

• Gast
Reactie #15 Gepost op: 31 augustus 2005, 10:42:27
ag... het gewichtje van het voertuig is maar 47 500 kg. :D

Bart S

• Gast
Reactie #16 Gepost op: 31 augustus 2005, 10:57:48
Het is geen brandweer hoogwerker. De firma MAES is een partikuliere firma en heeft naar mijn inziens niets direkt met de brandweer te maken.

Maes Hoogwerkers verhuurt en verkoopt hoogwerkers met blus- en  evacuatievoorzieningen voor brandweer en industrie op korte- of lange termijn...

Zie http://maeshoogwerkers.be/

Bart

Ronald Kuijpers

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 31 augustus 2005, 11:05:34
Dan was hij in dit geval misschien verhuurd aan een particulier bedrijf maar zou hij ook aan de brandweer verhuurd kunnen worden! Vandaar de blauwe zwaailichten! Denk ik!

Groet Ronald.