ME-voertuigen 2016 : Mobiele eenheid krijgt witte voertuigen met politiestriping

Auteur Topic: ME-voertuigen 2016 : Mobiele eenheid krijgt witte voertuigen met politiestriping  (gelezen 32648 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

CopVR3

• Senior gebruiker
Is er ook een foto van de hele binnenzijde van de groepsvoertuigen? En dashboardopstelling?

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
! No longer available

Hmmm, leuk geluidje kan die SoundCommander maken :) volgens de website zit het volledige Amerikaanse sirenepakket erin (wail, yelp, horn, hi-lo). Alleen op het commandovoertuig echter want de manschappenvoertuigen hebben geen SoundCommander volgens mij. (vanaf 1:07)

Germen

• Forum gebruiker
www.youtube.com/watch?v=u_dsC4QFZhM

user: Regioactueel Woensdrecht.

Aan het eind van de video kan je 360 graden rondkijken in commando en groeps vtg.

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Citaat van: Germen link=msg=1433260 date=1467272691
www.youtube.com/watch?v=u_dsC4QFZhM

user: Regioactueel Woensdrecht.

Aan het eind van de video kan je 360 graden rondkijken in commando en groeps vtg.

Ah dat is een mooie video! Zie ik gelijk dat die SoundCommander kennelijk aan de verbindelaars is om te bedienen en aan de PC om te roepen?

R.3144

• Onderofficier KMar
  • Forum gebruiker
Ah dat is een mooie video! Zie ik gelijk dat die SoundCommander kennelijk aan de verbindelaars is om te bedienen en aan de PC om te roepen?
Sound commander met alle geluiden kan door de verbindingsfunctionarissen worden bediend,  pc kan voorin alleen omroepen/vorderen.  Dit kan de verbindingsfunctionaris ook doen.

Enrique

• Senior gebruiker
Citaat van: Venture link=msg=1433239 date=1467269888
! No longer available

Hmmm, leuk geluidje kan die SoundCommander maken :) volgens de website zit het volledige Amerikaanse sirenepakket erin (wail, yelp, horn, hi-lo). Alleen op het commandovoertuig echter want de manschappenvoertuigen hebben geen SoundCommander volgens mij. (vanaf 1:07)

Iemand die foto's heeft van de blauwe me voertuigen van de academie cq het piog?
greetz,  Enrique

CopVR3

• Senior gebruiker
Ik zou graag (als chauff) een detailfoto willen zien van de cockpit van het nieuwe groepsvoertuig... dus als iemand eentje ergens tegen komt...

Bernt

• Senior gebruiker
Citaat van: CopVR3 link=msg=1433483 date=1467323573
Ik zou graag (als chauff) een detailfoto willen zien van de cockpit van het nieuwe groepsvoertuig... dus als iemand eentje ergens tegen komt...
Bovenstaand filmpje op 4:04

Firefighter1970-b.d.

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
Citaat van: Bernt link=msg=1433492 date=1467332610
Bovenstaand filmpje op 4:04
Noem je zo'n vervormde fisheye foto een detailfoto.