ME-voertuigen 2016 : Mobiele eenheid krijgt witte voertuigen met politiestriping

Auteur Topic: ME-voertuigen 2016 : Mobiele eenheid krijgt witte voertuigen met politiestriping  (gelezen 32594 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
De sprinter is inderdaad te krijgen met een 5 tons chassis. (dus ook met dubbel lucht)
De Canter vrachtauto is alleen als enkele cab, dubcab, bakwagen, en laadbak modellen te krijgen. Niet als gesloten busvariant. Of dus met busrijbewijs. Zoals de vario dat wel was.


gebruiker0401206

  • Gast
Het enige echte alternatief voor de Vario is een zware Iveco Daily.
Kijk maar naar G4S, die zijn ook overgestapt naar Iveco.


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Het enige echte alternatief voor de Vario is een zware Iveco Daily.
Kijk maar naar G4S, die zijn ook overgestapt naar Iveco.
En toch valt de Iveco Daily gewoon in de klasse van de:

Mercedes Sprinter,
VW Crafter,
Opel Movano,
Peugeot Boxer,
Citroen Jumper,
e.d.

enkelen zijn zwaarder uit te voeren. Zwaarder chassis, dubbel lucht. Verlengd, verhoogd enz...


gebruiker0401206

  • Gast
De lichte versie ja, de zware versie niet.


R.3144

  • Onderofficier KMar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Ik ben reuze benieuwd naar het nieuwe commando voertuig en de inrichting hiervan!  Pakket van eisen ziet er in ieder geval goed uit!


gebruiker0401206

  • Gast
Ik ook...want doe mee met een artikel dat ik speciaal voor deze auto heb ontworpen. Ben benieuwd of we het van Modifast...Force ;D winnen....


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Citaat van: CopVR3 link=msg=1370636 date=1441467435
En toch valt de Iveco Daily gewoon in de klasse van de:

Mercedes Sprinter,
VW Crafter,
Opel Movano,
Peugeot Boxer,
Citroen Jumper,
e.d.

enkelen zijn zwaarder uit te voeren. Zwaarder chassis, dubbel lucht. Verlengd, verhoogd enz...
negatief, ook de lichtere versie's niet. Iveco past een ladderchassis toe de andere merken een semi ladder. Dit laatste houdt in dat de cabine een monocoque is en daaraan vast een ladderchassis is gemonteerd.
Als je dit optelt bij de vermogens van de Iveco tov de anderen die jij noemt staat de Iveco een klasse hoger.
Zelf heb ik een Crafter genomen alleen maar omdat ik een VAG enthousiasteling ben en omdat ik zocht naar een pickup. Maar zou ik zoeken naar een gesloten bus zou het beslist een Iveco worden.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


gebruiker0401206

  • Gast
En die nieuwe himatic automaat met 3 liter diesel rijdt super!


Germen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
Is er al wat meer bekend over de aanbesteding, welk type en merk voertuig het geworden is?


paulg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 999
Wanneer de aanbesteding op 24 juli 2015 start denk je dan dat er nu al een beslissing is genomen?