ME-voertuigen 2016 : Mobiele eenheid krijgt witte voertuigen met politiestriping

Auteur Topic: ME-voertuigen 2016 : Mobiele eenheid krijgt witte voertuigen met politiestriping  (gelezen 32602 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Citaat van: Firefighter1970-b.d. link=msg=1433531 date=1467359919
Noem je zo'n vervormde fisheye foto een detailfoto.

Kunt wel mooi om je heen kijken. Tot er beter materiaal is geeft dit genoeg inzicht. Dus ja!

CopVR3

• Senior gebruiker

Dus ja!

Dus nee.

Dat hele ding hebben we globaal nu wel van binnen en buiten gezien.
Nu dus een verzoek voor een detailfoto.
Die bv wel zoombaar en scherp blijft...

cavia

• Senior gebruiker
Citaat van: Venture link=msg=1433228 date=1467263282
Foto's (C) ANP
Bron RD.nl

http://www.refdag.nl/nieuws/binnenland/ook_nieuwe_me_bus_kan_op_zijn_kant_belanden_met_video_1_999849

Deze heeft wel 3 pitjes. Kan iemand zo het merk/ type zien?
Grillflitsers is van juluen zo te zien.

R.3144

• Onderofficier KMar
  • Forum gebruiker
Speciaal voor de chauf ;)

tdmjohnny

• Forum gebruiker
Citaat van: Venture link=msg=1433239 date=1467269888
! No longer available

Hmmm, leuk geluidje kan die SoundCommander maken :) volgens de website zit het volledige Amerikaanse sirenepakket erin (wail, yelp, horn, hi-lo). Alleen op het commandovoertuig echter want de manschappenvoertuigen hebben geen SoundCommander volgens mij. (vanaf 1:07)

Ha ha ha die Willem.. hij is al veel te lang weg uit Amsterdam om met eigen ogen gezien te hebben dat de sprinters het op de grachten qua wendbaarheid moeten afleggen van de Vario...

tdmjohnny

• Forum gebruiker
Ik hoor allemaal " ervarings deskundige" bij de presentatie van de nieuwe bussen. Toen ik las dat de schijnwerpers een menigte in toom konden houden ben ik maar gestopt. Zij hebben hun zin en wij weer een flop..

CopVR3

• Senior gebruiker
Deze heeft wel 3 pitjes. Kan iemand zo het merk/ type zien?
Grillflitsers is van juluen zo te zien.
De 776 is het commandevoertuig. Die heeft er een groene pit bij.
(Zie ook maar 1 zijdeur en andere vooruitbescherming)

CopVR3

• Senior gebruiker
Speciaal voor de chauf ;)
Thanx! Echter ook dit is het commandovoertuig.
Ik zoek fotos van het dash van de groepsvoertuigen. (die is anders namelijk...)

CopVR3

• Senior gebruiker

Citaat van: Venture link=msg=1433239 date=1467269888
! No longer available

Hmmm, leuk geluidje kan die SoundCommander maken :) volgens de website zit het volledige Amerikaanse sirenepakket erin (wail, yelp, horn, hi-lo). Alleen op het commandovoertuig echter want de manschappenvoertuigen hebben geen SoundCommander volgens mij. (vanaf 1:07)

Ha ha ha die Willem.. hij is al veel te lang weg uit Amsterdam om met eigen ogen gezien te hebben dat de sprinters het op de grachten qua wendbaarheid moeten afleggen van de Vario...

Klopt de oude Vario kan bijna haaks de hoek om door behoorlijke stuuruitslag.
De draacircel is ook kleiner.
De sprinter heeft een grotere draaicircel.
Dus die smalle vlot genomen weggetjes en bochten wordt misschien een leukere uitdaging.

De Sprinter is daarentegen wel smaller, lager, heeft een veel betere wegligging en is een stuk sneller in acc en top. Ook is het comfort een stuk beter en is hij veel stiller van buiten en binnen. En hij is veel veiliger door hulpsystemen, airbags en 4 puntsgordels.

Dan neem ik de draaicircel wel voor lief want dit heeft ook heel veel met de chauffeur te maken.

7131

• Senior gebruiker
Citaat van: CopVR3 link=msg=1433586 date=1467367310
De Sprinter is daarentegen wel smaller, lager, heeft een veel betere wegligging en is een stuk sneller in acc en top. Ook is het comfort een stuk beter en is hij veel stiller van buiten en binnen. En hij is veel veiliger door hulpsystemen, airbags en 4 puntsgordels.

Echt waar ? Wat voor een motor licht hier dan in ?