ME-voertuigen 2016 : Mobiele eenheid krijgt witte voertuigen met politiestriping

Auteur Topic: ME-voertuigen 2016 : Mobiele eenheid krijgt witte voertuigen met politiestriping  (gelezen 32600 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

CopVR3

• Senior gebruiker
Echt waar ? Wat voor een motor licht hier dan in ?
Helaas liGt in de nieuwe Sprinter de 2.2 4cil 163pk.
Mijn voorkeur ging uit naar de 3.0 6cil 190pk (die rij ik nu) maar goed.

Het is in elk geval een stuk sneller dan de 4.2 4cil 136pk vrachtwagendiesel in de Vario. Die windvanger is ook nog eens dik 2500kg zwaarder.

CopVR3

• Senior gebruiker
2.1 liter bedoel ik, wat al jaren Mercedes eigen is...

7131

• Senior gebruiker
Oh. Nou, dan hoop ik dat ie nog van z'n plaats komt als ie volledig op en ingebouwd is en gevuld met 8 man/vrouw met volledige bepakking maar ik vrees het ergste.
Maar daar zal vast heel goed en heel lang over nagedacht zijn door mensen met een enorme rugzak vol met daadwerkelijke ME inzetten.

paulg

• Senior gebruiker
@7131 Moet ik nu begrijpen dat de werkvloer ook deze keer weer niet heeft meegedaan?

tdmjohnny

• Forum gebruiker
De Sprinter is daarentegen wel smaller, lager,......Precies met andere woorden "krapper" ...en die extra snelheid ben je weer kwijt om stil te gaan staan om je te gaan " omhangen"  terwijl je met de Vario dan "omgehangen" al lang ter plaatsen bent...pffff

CopVR3

• Senior gebruiker
De Sprinter is daarentegen wel smaller, lager,......Precies met andere woorden "krapper" ...en die extra snelheid ben je weer kwijt om stil te gaan staan om je te gaan " omhangen"  terwijl je met de Vario dan "omgehangen" al lang ter plaatsen bent...pffff
In de Vario was het omhangen met 12 man minstens zo beroerd... want ook die was voor 12 man heel krap.

Wij werken al jaren met deze bussen. Ik wil niet meer terug. Ja hij is wat kleiner van binnen, maar de nadelen wegen niet op tegen de voordelen.

tdmjohnny

• Forum gebruiker
Heb nog nooit met 12 man achterin gereden ...bij ons in het flexconcept 6 dus een overdaad aan (staan) ruimte en plek voor de tassen/balen.

CopVR3

• Senior gebruiker
Heb nog nooit met 12 man achterin gereden ...bij ons in het flexconcept 6 dus een overdaad aan (staan) ruimte en plek voor de tassen/balen.
Ja duhh scheelt de helft maar dat is niet hoe het was.

Waterkanon

• Forum gebruiker
Weet iemand of deze bussen ook voor de "normale"  surveillance gebruikt gaan worden ?

CopVR3

• Senior gebruiker
Weet iemand of deze bussen ook voor de "normale"  surveillance gebruikt gaan worden ?
Ze worden gebruikt door de flex ME groepen. En die werken in het nieuwe concept van platte pet tot volwaardige MEers.

Het is maar net wat je verstaat onder normale surveillance.