Opleiding N4 - Start week 5 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 5 2016  (gelezen 89689 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #150 Gepost op: 1 oktober 2015, 14:50:06
Citaat van: Citroen link=msg=1376306 date=1443703673
Wat een vertoning, bewust blauw laten volgen terwijl je al (bijna) de gehele procedure hebt doorlopen :(
Kon in dit geval niet anders omdat ze anders echt in tijdnood kwamen, wel fijn dat hij achteraf nog wordt gehouden omdat het best een leerzame dag is O0

Citroen

• Nationale Politie
  • Forum gebruiker
  • Better safe than sorry
Reactie #151 Gepost op: 1 oktober 2015, 14:53:20
Citaat van: Daniel! link=msg=1376307 date=1443703806
Kon in dit geval niet anders omdat ze anders echt in tijdnood kwamen, wel fijn dat hij achteraf nog wordt gehouden omdat het best een leerzame dag is O0
Leerzaam ben ik met je eens, maar ik zie het als bewustwording en dat heeft na het behalen van de procedure in mijn ogen weinig zin. Als je niet gemotiveerd bent of niet weet wat het werk in gaat houden dan was je tijdens de procedure wel 'door de mand gevallen'.
Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit gelinkt worden aan welke organisatie dan ook.

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #152 Gepost op: 1 oktober 2015, 14:56:46
Citaat van: Citroen link=msg=1376309 date=1443704000
Leerzaam ben ik met je eens, maar ik zie het als bewustwording en dat heeft na het behalen van de procedure in mijn ogen weinig zin. Als je niet gemotiveerd bent of niet weet wat het werk in gaat houden dan was je tijdens de procedure wel 'door de mand gevallen'.
Eens O0

Barnie

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #153 Gepost op: 1 oktober 2015, 19:09:08
Hallo allemaal,

Heb een aantal maanden geleden een positief rapport gekregen, met bericht dat er een afspraak gemaakt zou worden voor het eindgesprek.
Vandaag onderstaand bericht gehad.
Zijn er nog meer mensen die dit bericht telefonisch, danwel per mail gehad hebben?

Naar aanleiding van je sollicitatie naar de functie hoofdagent bij Amsterdam delen we je mee dat we jouw selectieprocedure tijdelijk on hold zetten.
Alle beschikbare plaatsen voor het eindgesprek zijn inmiddels ingevuld. Zodra er een plaats voor jou vrijkomt, nemen we uiteraard contact met je op.
We streven er in ieder geval naar om begin november 2015 definitieve duidelijkheid te geven of jouw selectieprocedure verder wordt voortgezet.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.  
Sollicitatie Hoofdagent - Amsterdam

Wolfs

• HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #154 Gepost op: 1 oktober 2015, 19:13:14
Dat is een minder leuk bericht! Ik hoop dat ze jouw procedure uiteindelijk weer voortzetten!
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.

mikenelson

• Brandweer Manschap A, Chauffeur / Aspirant Politie N4 eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #155 Gepost op: 1 oktober 2015, 19:14:32
Citaat van: Barnie link=msg=1376362 date=1443719348
Hallo allemaal,

Heb een aantal maanden geleden een positief rapport gekregen, met bericht dat er een afspraak gemaakt zou worden voor het eindgesprek.
Zijn er nog meer mensen die dit bericht telefonisch, danwel per mail gehad hebben?

Naar aanleiding van je sollicitatie naar de functie hoofdagent bij Amsterdam delen we je mee dat we jouw selectieprocedure tijdelijk on hold zetten.
Alle beschikbare plaatsen voor het eindgesprek zijn inmiddels ingevuld. Zodra er een plaats voor jou vrijkomt, nemen we uiteraard contact met je op.
We streven er in ieder geval naar om begin november 2015 definitieve duidelijkheid te geven of jouw selectieprocedure verder wordt voortgezet.

Balen zeg, er is even sprake geweest dat ik in februari zou starten in plaats van oktober en dat vond ik al verschrikkelijk... Hoop dat het voor jou (en anderen) ook mee gaat vallen!

Lydia81

• Sollicitant hoofdagent midden-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #156 Gepost op: 1 oktober 2015, 20:18:37
Citaat van: Barnie link=msg=1376362 date=1443719348
Hallo allemaal,

Ik heb de zelfde mail ontvangen dat mijn sollicitatieprocedure voor hoofdagent Midden-Nederland on hold is gezet! Dit heeft me behoorlijk onzeker gemaakt.  :-\
Wat betekent dit nou precies? Is er nu een kans dat ik nu helemaal niet meer op gesprek mag komen? of wordt dit gewoon opgeschoven?

mikenelson

• Brandweer Manschap A, Chauffeur / Aspirant Politie N4 eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #157 Gepost op: 1 oktober 2015, 20:23:13
Citaat van: Lydia81 link=msg=1376397 date=1443723517
Ik heb de zelfde mail ontvangen dat mijn sollicitatieprocedure voor hoofdagent Midden-Nederland on hold is gezet! Dit heeft me behoorlijk onzeker gemaakt.  :-\
Wat betekent dit nou precies? Is er nu een kans dat ik nu helemaal niet meer op gesprek mag komen? of wordt dit gewoon opgeschoven?

Zoals ik het lees horen jullie voor november of: jullie sollicitatie doorgaat/jullie in  een portefeuille komen/???

San

• Forum gebruiker
Reactie #158 Gepost op: 1 oktober 2015, 20:25:49
Citaat van: Mike.H link=msg=1376303 date=1443703057
Zonet een uitnodiging per mail ontvangen voor Bewust Blauw voor 10 november..  ??? Gelijk even naar W&S gebeld voor verduidelijking omdat mij is verteld dat deze dag is overgeslagen in onze selectieprocedure. Dit is volgens de mevrouw van W&S niet het geval, het is alleen verplaatst. Hebben jullie ook een mail gehad?

Ik heb dezelfde mail zojuist ontvangen!
Dat is vreemd he??

Ik hoopte eigenlijk na het huisbezoek een definitief antwoord te krijgen en de sollicitatie procedure positief af te ronden.......
Betekent dit dat er op deze dag ook nog getest en beoordeeld wordt of is dit puur informatief...

Dacht ook echt dat ik deze dag bewust had overgeslagen omdat mijn partner inmiddels 8 jaar voor de politie werkt en ik in mijn huidige baan veel samen werk met politie en fo.... Dus heb wel een idee wat dit voor effect heeft op mijn privé leven..

Bijzonder dat we dat nu aan het einde vd procedure krijgen
Sollicitatie Hoofdagent Rotterdam

Lydia81

• Sollicitant hoofdagent midden-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #159 Gepost op: 1 oktober 2015, 20:26:18
Citaat van: mikenelson link=msg=1376400 date=1443723793
Zoals ik het lees horen jullie voor november of: jullie sollicitatie doorgaat/jullie in  een portefeuille komen/???

Dus de procedure kan dus ook helemaal stop gezet worden, ondanks positief rapport?