Opleiding N4 - Start week 5 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 5 2016  (gelezen 89693 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Mike.H

• Forum gebruiker
Reactie #190 Gepost op: 6 oktober 2015, 16:15:03
Citaat van: San link=msg=1377332 date=1444138599
Het geduld hebben en het afwachten is waarschijnlijk voor iedereen het zwaarst van de hele procedure.
Zeker tegen het 'einde' is het wachten en het afhankelijk zijn van diverse afdelingen erg lang!
Maar uiteindelijk worden we allemaal uitgenodigd voor de medische keuring, afspraken gemaakt voor huisbezoeken ed...

Ik heb vandaag mijn huisbezoek gehad. Was informeel gesprek. Meneer is dik 2 uur geweest en dat lijkt zelfs nog te kort voor alle vragen en informatie die er te delen valt.
Heb er een goed gevoel aan over gehouden en nu is het wederom afwachten..... Eind oktober zal ik in het beste geval gebeld worden door de academie, in het slechtste geval een brief met een negatief advies krijgen..

Mooi dat ook jij er een goed gevoel bij hebt San! De laatste 'echte' stap gehad iig
Sollicitatie Hoofdagent Rotterdam

jimmy

• Forum gebruiker
Reactie #191 Gepost op: 6 oktober 2015, 17:42:23
Citaat van: Broodjekaas link=msg=1377330 date=1444136994
Is er iemand die op dit moment solliciteerd voor de eenheid Noord-Holland of een andere eenheid en vandaag ook de uitnodiging voor bewust blauw heb gekregen? Vind dit een beetje apart heb volgende week namelijk het antecedentenonderzoek en medische keuring mag ik daarna nog bewust blauw gaan doen op 8 december.
net ook de mail gehad voor bewust blauw. Ik zit bij de eenheid midden Nederland. Heb de medische keuring al gehad. En wacht nog op uitnodiging voor thuis bezoek. Maar weet al wel dat ik 18 Nov bewust blauw heb  ::) het is inderdaad mosterd na de maaltijd. En helaas ook verplicht voor de selectie procedure (alleen week 41 hebben hem niet gehad) hopen dat de opleiding soepeler loopt  ;)

Broodjekaas

• Aspirant Hoofdagent eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #192 Gepost op: 6 oktober 2015, 18:13:42
Citaat van: jimmy link=msg=1377344 date=1444146143
net ook de mail gehad voor bewust blauw. Ik zit bij de eenheid midden Nederland. Heb de medische keuring al gehad. En wacht nog op uitnodiging voor thuis bezoek. Maar weet al wel dat ik 18 Nov bewust blauw heb  ::) het is inderdaad mosterd na de maaltijd. En helaas ook verplicht voor de selectie procedure (alleen week 41 hebben hem niet gehad) hopen dat de opleiding soepeler loopt  ;)

18 november dat duurt dus ook nog wel een tijdje. Hopelijk hoeven we niet te wachten tot bewust blauw voor het definitieve antwoord.

Police94

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #193 Gepost op: 6 oktober 2015, 19:04:49
Citaat van: Broodjekaas link=msg=1377330 date=1444136994
Is er iemand die op dit moment solliciteerd voor de eenheid Noord-Holland of een andere eenheid en vandaag ook de uitnodiging voor bewust blauw heb gekregen? Vind dit een beetje apart heb volgende week namelijk het antecedentenonderzoek en medische keuring mag ik daarna nog bewust blauw gaan doen op 8 december.

Ik heb vandaag ook die uitnodiging ook gehad, beetje raar want heb alles al afgerond. Dus ook medische onderzoek en bgo. Ik zit nu te wachten op het aanstellingsbesluit van de eenheid. 8 december mag ik ook voor bewust blauw.
Sollicitatie Hoofdagent Noord-Holland

jimmy

• Forum gebruiker
Reactie #194 Gepost op: 6 oktober 2015, 20:16:07
Citaat van: Broodjekaas link=msg=1377350 date=1444148022
18 november dat duurt dus ook nog wel een tijdje. Hopelijk hoeven we niet te wachten tot bewust blauw voor het definitieve antwoord.
Dat zal zeker vervelend zijn. Maar ik denk wel dat we pas groen licht krijgen na die dag. 18 nov duurt nog even maar liever dat dan die 8 dec want ik moet toch echt 1 dec ontslag nemen. Dus hoop voor 1 dec wel te weten of ik nu in feb mag starten. Maar we wachten wel weer af  ;)

Citroen

• Nationale Politie
  • Forum gebruiker
  • Better safe than sorry
Reactie #195 Gepost op: 6 oktober 2015, 20:44:30
Citaat van: San link=msg=1377333 date=1444138954

Ik las in de krant dat er 80 nieuwe leerlingen in rotterdam hun eed hebben afgelegd. In Rotterdam werken er 3 mensen die het BGO draaien... Het is dus echt aanpoten voor deze mensen. Vandaar dat het waarschijnlijk zo lang duurt....

Nog even volhouden dus!!!
Hier zaten ook politiekundigen die reeds 3 maanden in de opleiding zitten en HTV-P'ers die reeds 1 maand in de opleiding zitten bij, dus dat scheelt alweer qua werkdruk. Als het er inderdaad maar drie zijn dan is dit inderdaad niet veel, maar uiteindelijk zal het allemaal goed komen! Zoals hier al héél veel is vermeld; heb geduld. Ik weet dat het zwaar is, maar uiteindelijk is het het écht waard!
Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit gelinkt worden aan welke organisatie dan ook.

Jurrew

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #196 Gepost op: 7 oktober 2015, 11:31:32
Hallo allen!

Ook ik lees al geruime tijd mee, en heb toch maar een account aangemaakt. Ik zit nu in de selectie voor hoofdagent regio west-Brabant zeeland. Gisteren heb ik mijn eindgesprek positief afgerond!! Nu door naar het BGO en medisch onderzoek! Ben erg benieuwd!

Gisteren vertelde ze mij dat ik onder voorbehoud zou kunnen starten in week 5 in Eindhoven. Maar er gingen al interne mails rond waarin wordt gezegd dat er al heel veel goede kandidaten zijn. Dus bestaat een kans dat ik ook niet in week 5 kan beginnen.

Hoe zijn jullie ervaringen met het huisbezoek?
Sollicitatie Hoofdagent West-Brabant Zeeland

MikeH

• Forum gebruiker
Reactie #197 Gepost op: 8 oktober 2015, 16:23:49
Heb de uitnodiging voor Bewust Blauw ook ontvangen. 10 november in Amsterdam. Beetje achteraf maar wel leuk om weer even energie te krijgen.

Heb nog wel vragen m.b.t. tot een geplande en betaalde vakantie buiten de schooltijd (lang weekend).
Aspirant Hoofdagent Amsterdam

Mike.H

• Forum gebruiker
Reactie #198 Gepost op: 9 oktober 2015, 17:44:51
Vandaag het verlossende bericht gekregen per mail: definitief aangesteld!!!  098uo 098uo
Sollicitatie Hoofdagent Rotterdam

jimmy

• Forum gebruiker
Reactie #199 Gepost op: 9 oktober 2015, 19:08:31
Gefeliciteerd!!!!! De 1e is binnen  ;)