Opleiding N4 - Start week 5 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 5 2016  (gelezen 88714 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #210 Gepost op: 13 oktober 2015, 18:20:24
Misschien dat de tweede persoon in opleiding is om dit soort onderzoeken af te nemen, en een soort stage loopt? Of ze hebben zó veel gevonden dat ze aan één persoon niet genoeg hebben?  ;) >:D

jimmy

• Forum gebruiker
Reactie #211 Gepost op: 13 oktober 2015, 18:24:02
Geen idee ik ben een te groot boefje denk ik :D ik moet ook alle gegevens van me familie en me hypotheek vaste lasten etc overhandigen. Nog even en ze kunnen me belasting aangifte doen  ;) Ik weet niet of mike en han het ook op deze manier hebben gehad?

Mike.H

• Forum gebruiker
Reactie #212 Gepost op: 13 oktober 2015, 18:49:13
Goede zaak Jimmy, ik ben benieuwd. Ik zelf had maar 1 persoon op bezoek.
Sollicitatie Hoofdagent Rotterdam

San

• Forum gebruiker
Reactie #213 Gepost op: 14 oktober 2015, 08:00:44
Ik heb dat soort gegevens al in moeten vullen voor mijn korpsgesprek. En mocht daar alles inleveren.
Weken later pas een telefoontje gekregen voor het huisbezoek. Was 1 man en hebben ong 2.5uur gesproken. Heb in die tijd ook geen dingen meer hoeven overleggen. Er werden wel dingen gevraagd over familie ed.
Maar t gaat de volgorde en inhoud van de selectie overal anders.... is volgens mij niet eens eenheid gebonden.
Wel fijn dat het voor jou nu eindelijk ook ze ver is! Weer een stapje dichterbij de definitieve uitslag!
Succes!
Sollicitatie Hoofdagent Rotterdam

Broodjekaas

• Aspirant Hoofdagent eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #214 Gepost op: 14 oktober 2015, 15:51:29
Ik heb maar is een mail gestuurd naar werving en selectie met de vraag of ik tot bewust blauw moet wachten voor een definitief antwoord. Dit was de reactie:

Bedankt voor je bericht.

Bewust blauw in onderdeel van je selectieprocedure ook daar kun je afvallen ook al gebeurt dit bijna niet.

Als alles in orde is ontvang je een positief advies. Het bgo mag wettelijk pas aan het einde van het selectietraject gedaan worden. is dit allemaal positief dan kun je pas aangesteld worden.

Mocht je nog vragen hebben neem dan contact met ons op via 0800-6096 of kijk op www.kombijdepolitie.nl.

Met vriendelijke groet,

Erg duidelijk dus. Worden twee lange maanden

jimmy

• Forum gebruiker
Reactie #215 Gepost op: 14 oktober 2015, 16:38:31
Citaat van: Broodjekaas link=msg=1378561 date=1444830689
Ik heb maar is een mail gestuurd naar werving en selectie met de vraag of ik tot bewust blauw moet wachten voor een definitief antwoord. Dit was de reactie:

Bedankt voor je bericht.

Bewust blauw in onderdeel van je selectieprocedure ook daar kun je afvallen ook al gebeurt dit bijna niet.

Als alles in orde is ontvang je een positief advies. Het bgo mag wettelijk pas aan het einde van het selectietraject gedaan worden. is dit allemaal positief dan kun je pas aangesteld worden.

Mocht je nog vragen hebben neem dan contact met ons op via 0800-6096 of kijk op www.kombijdepolitie.nl.

Met vriendelijke groet,

Erg duidelijk dus. Worden twee lange maanden
Oke dus werving en selectie is nu in strijd met de wet... Mike, San, ik en anderen zullen al klaar zijn met bgo voordat we bewust blauw krijgen. Mike heeft zelfs al zijn aanstellings mail gehad.

Broodjekaas

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #216 Gepost op: 14 oktober 2015, 18:39:56
Citaat van: jimmy link=msg=1378576 date=1444833511
Oke dus werving en selectie is nu in strijd met de wet... Mike, San, ik en anderen zullen al klaar zijn met bgo voordat we bewust blauw krijgen. Mike heeft zelfs al zijn aanstellings mail gehad.

Hoezo in strijd met de wet dan?

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #217 Gepost op: 14 oktober 2015, 19:00:45
Citaat van: Broodjekaas link=msg=1378589 date=1444840796
Hoezo in strijd met de wet dan?
Omdat W&S aangeeft dat het BGO wettelijk gezien pas aan het einde gedaan mag worden. Alleen omdat Bewust Blauw naar achteren is verplaatst voor deze lichting (vanwege tijdgebrek) krijgen sommige kandidaten al voor Bewust Blauw te horen dat ze het BGO wel/niet hebben gehaald. Oftewel doordat de planning is omgegooid is het BGO voor sommige niet meer het laatste onderdeel, maar het op één na laatste onderdeel van de selectieprocedure. ;)

Broodjekaas

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #218 Gepost op: 14 oktober 2015, 20:09:06
Maar even een belletje plegen dus?

jimmy

• Forum gebruiker
Reactie #219 Gepost op: 14 oktober 2015, 21:11:50
Citaat van: Broodjekaas link=msg=1378601 date=1444846146
Maar even een belletje plegen dus?
Tot welk doel? Mocht het idd wettelijk verplicht zijn dat het BGO onderdeel als laatste is. Gaan ze in jou geval dus als nog wachten met de uitslag tot na bewust blauw. En die andere hebben hun uitslag al dus daar veranderd ook niks aan. Je kan hopen dat het een broodje aap verhaal is maar of je dan eerder je uitslag krijgt is ook maar de vraag.