Beste allemaal!
Allereerst gefeliciteerd voor degenen die zijn aangenomen voor de opleiding week 5 2016.
Op dit moment zit ook ik in de selectieprocedure voor de opleiding van februari 2016.
Volgende week woensdag 28 oktober heb ik mijn eindgesprek.
Uiteraard is het nog afwachten of ik door het eindgesprek heen kom, maar toch zie ik al wel een behoorlijk probleem: als ik zou worden aangenomen dan zou ik in februari 2016 moeten beginnen, echter hebben mijn vriendin en ik al een vakantie geboekt voor maart 2016, zoals wel meer mensen vakanties boeken voor het volgende jaar. (een annuleringsverzekering zal het wisselen van baan niet dekken haha) Heeft iemand van jullie dit probleem ook? (of gehad?) Tevens heb ik een opzegtermijn van 3 maanden bij mijn huidige werkgever.
Volgens W&S valt hier niks aan te doen en is het dus kiezen of politie en weg vakantiegeld, of geen politie en vakantie behouden. Op de vraag om mij naar de volgende lichting mei 2016 te verplaatsen werd resoluut met een korte nee geantwoord. Erg stug vind ikzelf, iedereen die van baan naar baan gaat of wil heeft toch met een opzegtermijn te maken of zie ik dat nou verkeerd? Baal er ondertussen stevig van terwijl ik het eindgesprek nog moet hebben.
Hopelijk kunnen jullie mij van wat info voorzien.
gr.
Beste,
Ik wist dat toen ik solliciteerde op de openstaande vacature al dat ik in oktober zou beginnen, halverwege de sollicitatie procedure is dit verschoven naar februari.
Bij de vacature staat vermeld dat de procedure min 6 maanden in beslag zal nemen. Dus opzich had je een aantal maanden geleden dit 'probleem' al..
Doorschuiven van klas naar klas gaat zomaar niet, omdat jij een vakantie hebt staan.
Buiten dat is dot niet zomaar een baan....
En als je moet kiezen tussen een toekomst en carrière bij de politie en 1x vakantie... dan zou ik het wel weten.
Je krijgt waars een kans om hier toekomst mee op te bouwen.... dat gooi je toch niet weg voor een vakantie
Maar dat is mijn mening.... ik heb hier iig geen probleem mee gehad qua vakantie omdat ik vanaf begin al wist dat als ik alles succesvol zou doorlopen wanneer ik dan zou beginnen.
Succes met je keuze!!