Opleiding N4 - Start week 5 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 5 2016  (gelezen 89727 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

twister

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #250 Gepost op: 23 oktober 2015, 18:02:24
Bedankt voor je begrip haha;-).
Als een annuleringsverzekering dat zou dekken dat is de keuze snel gemaakt!
Mijn sollicitatie werd laatst ook on-hold gezet, echter werd ik dinsdag toch nog gebeld met de uitnodiging voor volgende week woensdag. Ik heb gesolliciteerd voor eenheid Oost-Brabant.

Bpau

• Forum gebruiker
Reactie #251 Gepost op: 23 oktober 2015, 19:57:55
Hey allemaal!

Ontzettend goed om te lezen dat iedereen zich wel aardig door de procedure heen rommelt.
Na lange, lange, lange maanden en twee berichten dat mn sollicitatie stop gezet werd, komt nu toch het einde in zicht.
Ik heb in mei gesolliciteerd, en ik zou in oktober beginnen. Ik heb nu mijn intentie tot aanstelling in februari binnen.
Ik hoop dat het antecedentenonderzoek goed is en dat ik ook daadwerkelijk in februari kan beginnen.... ik hoop het maar als ik zo die berichten lees word ik alweer verdrietig xD

Maar ik heb nog niks gehoord over bewust blauw o.i.d, daar zijn ze bij mij nooit over begonnen :O
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag Het is niet mijn intentie om iemand te

jimmy

• Forum gebruiker
Reactie #252 Gepost op: 23 oktober 2015, 20:19:32
Twister bij mij was het zo dat ik in Oktober zou beginnen. Maar mijn zoon is net geboren en tijdens het eind gesprek gaven hun aan dat de klas van Okt al bijna vol zit. En of ik het dan erg vond om in Feb te starten. Heb de keuze gemaakt om in Feb te starten. Ik zou gewoon het eind gesprek afwachten en wie weet vragen ze je zelf om later te starten. Zo niet moet je voor jezelf afwegen wat belangrijker voor je is.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #253 Gepost op: 23 oktober 2015, 21:54:33
Citaat van: twister link=msg=1379990 date=1445615335
Alleen zie ik de bezwaren niet om mij te verplaatsen naar de lichting van mei, en dus ook gewoon weer in een volledige klas om samen opdrachten en examens te kunnen doen. Ik kan me voorstellen dat een lichting eerder niet gaat, maar een lichting verder zie ik het probleem niet van in. ( 3 maanden later).

Heb je bevestigd gekregen dat er wel een latere lichting is? Zo niet loop je namelijk tegen de door mij beschreven problemen aan.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #254 Gepost op: 23 oktober 2015, 22:02:02
Citaat van: DiNozzo link=msg=1380036 date=1445630073
Heb je bevestigd gekregen dat er wel een latere lichting is? Zo niet loop je namelijk tegen de door mij beschreven problemen aan.
Die is er, zie http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=92886 ;)

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #255 Gepost op: 23 oktober 2015, 22:05:02
Misschien lees ik er over heen maar ik zie daar niemand die bij Oost Brabant solliciteert.... ::)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

ralphc

• Aspirant Hoofdagent, eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
Reactie #256 Gepost op: 23 oktober 2015, 22:09:42
Die verplaatsing naar week 21 zou ik met de eenheid regelen en niet met W&S. Waar moet je zijn voor je eindgesprek?

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #257 Gepost op: 23 oktober 2015, 22:13:05
Citaat van: DiNozzo link=msg=1380040 date=1445630702
Misschien lees ik er over heen maar ik zie daar niemand die bij Oost Brabant solliciteert.... ::)
Oh op die manier, dat durf ik niet te zeggen e050

twister

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #258 Gepost op: 23 oktober 2015, 22:46:12
Volgens w&s is er wel een volgende lichting van mei 2016.
Ik weet niet of er daar mensen bij zitten die voor oost-Brabant hebben gesolliciteerd, maar ik heb wel van oud-collega's begrepen dat hun klas een mix was van aspiranten van oost-Brabant, zeeland-West-Brabant, Limburg-noord bijv. En deze gezamenlijk op de academie in Eindhoven zaten. Om even een voorbeeld te noemen.

Ik moet me in Eindhoven op het hoofdbureau melden.
Het is inderdaad even het eindgesprek afwachten, meer kan ik helaas niet doen. Door enthousiasme wil ik graag uitsluitsel.. Ik moet toch nog even geduldig zijn!

twister

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #259 Gepost op: 23 oktober 2015, 23:53:10
Dan schiet er mij eigenlijk nog een vraag te binnen, waar zo even niet het antwoord op kon vinden:
Of je door het eindgesprek bent, hoor je dat meteen daar na het gesprek of na een tijdje telefonisch/schriftelijk?