Opleiding N4 - Start week 5 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 5 2016  (gelezen 88729 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Xandra

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #360 Gepost op: 12 november 2015, 20:12:53
@bpau: Ik stond achter je tijdens het 'koffie incident' en naast je tijdens het tekenen van onze aanstelling!!  ;D
Weet je nu wie ik ben? ;-)

jimmy

• Forum gebruiker
Reactie #361 Gepost op: 12 november 2015, 20:22:01
Xandra ben jij die arme bpau nu al aan het testen op zijn geheugen. Opleiding start pas in feb hoor  ;D

jimmy

• Forum gebruiker
Reactie #362 Gepost op: 12 november 2015, 20:24:21
Zijn er hier ook nog mensen die 18 nov BB hebben in utrecht?

Bpau

• Forum gebruiker
Reactie #363 Gepost op: 12 november 2015, 20:28:10
Whaha serieus? Ik zweette me helemaal rot dus ik schaamde me kapot in dat hok met dat gezweet. Iets met het ov...
En dan dat met die koffie...  :-\ goed begin van de politie carrière als je niet eens koffie kunt zetten.

Anyways, ik weet wie je bent!  ^-^  haha.

@wolfs: duidelijk! Ik ben benieuwd hoeveel er voorradig is. Het lijkt me nu niet zon drukke periode, midden tussen de startmomenten van de pa en nog ruim voor de kerst...
De discussie is al elders gevoerd maar: ik hoop dat ik zoveel mogelijk mee kan nemen, ik vind (met alle respect) de pakketbezorgers in mijn buurt een beetje... Dubieus  ::)
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag Het is niet mijn intentie om iemand te

Wolfs

• HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #364 Gepost op: 12 november 2015, 20:35:11
Citaat van: Bpau link=msg=1383952 date=1447356490

@wolfs: duidelijk! Ik ben benieuwd hoeveel er voorradig is. Het lijkt me nu niet zon drukke periode, midden tussen de startmomenten van de pa en nog ruim voor de kerst...
De discussie is al elders gevoerd maar: ik hoop dat ik zoveel mogelijk mee kan nemen, ik vind (met alle respect) de pakketbezorgers in mijn buurt een beetje... Dubieus  ::)
Het ligt er inderdaad aan. Het kleding passen is voor mij nu twee maanden geleden en ik moet nog steeds het eea nageleverd krijgen... Alles wordt overigens aangetekend verstuurd.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.

ralphc

• Aspirant Hoofdagent, eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
Reactie #365 Gepost op: 12 november 2015, 20:36:10
Er is weinig op voorraad. Dat heeft de 1541 wel gemerkt.

Broodjekaas

• Aspirant Hoofdagent eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #366 Gepost op: 12 november 2015, 20:49:02
@ xandra en @bpau jullie hebben jullie aanstelling getekend op bewust blauw?

jimmy

• Forum gebruiker
Reactie #367 Gepost op: 12 november 2015, 20:51:37
@bpau ach iedereen heeft wel eens zo'n dag. Die had ik bij deel A. Ik zat zo gefocused op te letten op de rondjes bij de sporttest. Dat tijdens het oefenen ik straal langs de kast liep toen ik had moeten springen. Vervolgens liep ik ook nog degene die op de lange kant wou springen in de weg. Waardoor die in de ankers moest. Alles achter de rug kunnen we lunchen ligt die bon in het kluisje die vervolgens weigert open te gaan. Vraag ik om hulp toets de mevrouw de code in en vliegt dat deurtje open en lazert alles op de grond. Dus hoe ik deel A gehaald heb weet ik niet maar het was me wat  ;D

Bpau

• Forum gebruiker
Reactie #368 Gepost op: 12 november 2015, 21:01:08
Haha ja dat is ook niet alles dan nee... Ach t gaat erom hoe je met dat soort situaties om gaat. Bij mij bleek de koffie ook nog eens op te zijn... Probleemoplossend als ik ben heb ik maar chocomel genomen...  98uiye
Ik heb je denk ik niet gezien bij dag À...

@broodjekaas: ja. Zij gaven aan dat den haag de enige eenheid is waar er voor aanvang van de opleiding nog papieren getekend moeten worden en dat dit bij hen ook verdwijnt. Bij overige eenheden is de aanstellingsmail alles wat je krijgt tot je aan de opleiding begint, vervolgens teken je alles wat wij bij bb hebben gedaan, op de pa.
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag Het is niet mijn intentie om iemand te

Xandra

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #369 Gepost op: 12 november 2015, 21:40:14
@ bpau, blij dat je toch nog, ondanks alles, weet wie ik ben! Haha
@Jimmy, hij heeft deze (behoorlijk stressvolle) test gehaald ;-)

@broodjekaas, bpau heeft alle vragen hier volgens mij al beantwoord  ;D
Maar idd, wij hebben onze aanstelling op BB getekend!