Opleiding N4 - Start week 5 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 5 2016  (gelezen 88741 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Marsme

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #400 Gepost op: 18 november 2015, 16:33:25
Whoop whoop! Ook ik vandaag mijn aanstelling ontvangen!!
Heb er zin in!!

Dominique08

• Aspirant politiekundige Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #401 Gepost op: 18 november 2015, 16:43:03
Citaat van: Marsme link=msg=1385815 date=1447860805
Whoop whoop! Ook ik vandaag mijn aanstelling ontvangen!!
Heb er zin in!!

Gefeliciteerd!

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #402 Gepost op: 18 november 2015, 18:30:31
Citaat van: koenb link=msg=1385801 date=1447856039
Bij ons op het team gaan studenten pas als derde man mee de noodhulp in tertiel 5. Bij 'goed gedrag' kunnen ze aan het eind van dat tertiel ook al bij uitzondering als tweede man op de noodhulp. Die blauwe maand en tertiel 3 is gewoon reguliere BPZ zoals intake, wijkzorg, controles en evenementen, maar ook als tweede man op meldingen die niet voor de noodhulp zijn. Volgens mij is die blauwe maand begin tertiel 2, en zijn studenten dan nog niet vuurwapendragend.

Klopt we zijn alleen RTGP getoetst.
Dus wel pepper etc maar geen VUWA.
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

Bpau

• Forum gebruiker
Reactie #403 Gepost op: 18 november 2015, 18:43:02
Mm... Klinkt erg leuk.
Maar toch ben ik bang voor het volgende; ik heb als burger in blauw 3 diensten meegelopen. Daar heb ik toch wel een aantal zaken een soort van meegedaan en als mensen me wat vroegen daar ook antwoord gegeven. Als blijkt dat ik zometeen aspirant ben en dan mag ik nog minder dan toen, zou dat wel een teleurstelling zijn :|
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag Het is niet mijn intentie om iemand te

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #404 Gepost op: 18 november 2015, 18:51:20
Citaat van: Bpau link=msg=1385839 date=1447868582
Mm... Klinkt erg leuk.
Maar toch ben ik bang voor het volgende; ik heb als burger in blauw 3 diensten meegelopen. Daar heb ik toch wel een aantal zaken een soort van meegedaan en als mensen me wat vroegen daar ook antwoord gegeven. Als blijkt dat ik zometeen aspirant ben en dan mag ik nog minder dan toen, zou dat wel een teleurstelling zijn :|
Ze zullen je echt niet in de auto laten zitten hoor. Ik denk dat je de ervaren agenten voornamelijk zal gaan ondersteunen tijdens meldingen, en dat kan de ene keer zijn dat je een gebied moet afzetten en de andere keer mag je misschien wat 'verder' door een verklaring van iemand op te nemen (al dan niet onder toezicht). Maar misschien kan iemand die hier ervaring mee heeft vertellen hoe het bij hem/haar ging? ;)

Pepernoot

• Forum gebruiker
Reactie #405 Gepost op: 18 november 2015, 21:57:37
In de 'snuffelmaand' gaat het er voornamelijk om het wennen aan het uniform en een beeld te krijgen van straatwerk. Je zal vier maanden meegaan draaien op een ploeg. Het is de bedoeling dat je zoveel mogelijk kennismaakt met verschillende onderwerpen. Zo is het bij het ene bureau mogelijk om een keer op een noodhulp auto te zitten (als derde man).  Waar je bij een ander bureau door de stad wandelt.

Verder is het natuurlijk niet alleen je mondhouden en kijken. Je gaat zeker aangesproken worden en vragen krijgen. Maar nu ga je erachter komen dat je toch nog wat te leren hebt;) Papierwerk ga je niet krijgen. Je kan misschien een mutatie maken maar geen aangiftes of verklaringen.

Iedergeval een hele leuke week waar een hoop naar uitkijken!

jimmy

• Forum gebruiker
Reactie #406 Gepost op: 18 november 2015, 22:25:27
Net de "bewust blauw" avond gehad. Bij ons was hij wel zoals hij normaal is helaas. Dus rollen spel en stellingen etc. Niet heel informatief dus.... Maar we hebben het gedaan nu volgende stap afwachten.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #407 Gepost op: 19 november 2015, 00:10:51
Citaat van: Bpau link=msg=1385839 date=1447868582

Dat was natuurlijk gekscherend. Feit is dat veel vragen gaat krijgen en dat je op de meeste nog geen zinnig antwoord hebt. Dat is niet erg, daarvoor zijn de coaches of in elk geval ervaren collega's bij je. Geef toe als je iets niet weet en laat zien dat je wilt leren. Dan kom je er wel. Je kan niet van alles heel veel weten. Wel van alles een beetje.

Voor de meesten studenten zijn het hele spannende diensten. Voor de meer ervaren collega's is het hun dagelijkse sleur ;).
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

San

• Forum gebruiker
Reactie #408 Gepost op: 19 november 2015, 14:22:43

En Jimmy Hoe was dat je BB? Je zegt helaas? Was het niet leuk?

Vandaag de uitnodiging binnen gekregen om mijn kleding ed op te halen in Apeldoorn. 11 januari 2016

Sollicitatie Hoofdagent Rotterdam

Bpau

• Forum gebruiker
Reactie #409 Gepost op: 19 november 2015, 14:45:45
Aah oke, duidelijk!
Ik heb vandaag mijn kleding opgehaald en netjes in de kast gehangen. Tot het over 3 maanden stoffig en gekreukt de schoolbanken mee in mag!! :)
Sollicitatie Hoofdagent Den Haag Het is niet mijn intentie om iemand te