Oké, ik heb eigenlijk nog veel vragen en hoopte deze te kunnen stellen bij bewust blauw, maar aangezien het wat minder bij jou was Jimmy, vraag ik het hier in de hoop dat mensen mijn vragen kunnen beantwoorden.
1) weet iemand of we verlof hebben met hemelvaart en de dagen erna? Hoe zit het met zomerverlof?
En met verlof aanvragen of bijzonder verlof?
2) wanneer weet je nou waar je uiteindelijk geplaatst word?
3) ik had ergens in een forum gelezen dat je ook sportschoenen krijgt? Weet iemand wat voor schoenen dit zijn? Mag je zelf kiezen? (Ik loop graag een blokje om)
4) werkt je tijdens je stage maanden ook in shiften? En hoelang weet je dit van te voren? Mag je ook evt ruilen of een voorkeur geven welke dienst je wel of niet zou willen.
5) is het handig om bij je opleiding iets van ict te bezeitten, zoals een laptop? Of is pen en papier (bij wijze van) voldoende?
Mensen die denken (aangezien je pas drie weken van te voren horen krijgen waar ze geplaatst worden...) naar De PA in Eindhoven te gaan in wk5 en mensen die gesoliciteerd hebben voor regio Limburg? Of ben ik de enige die voor het zuiden gaat?
Als mensen het antwoord weten en willen geven... Thnx!