Opleiding N4 - Start week 5 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 5 2016  (gelezen 88747 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

MikeH

• Forum gebruiker
Reactie #440 Gepost op: 25 november 2015, 12:07:30
Gisteren BB gehad. Wel leuk om kennis te maken met de toekomstige collega's. Avond zelf werd ook door de organisatie zelf behandeld als mosterd na de maaltijd.

Aan het begin van het traject is het zeker een goede test voor jezelf of het wel écht iets voor je is indien je geen voorlichtingsavond hebt gehad.
Aspirant Hoofdagent Amsterdam

MOldenmenger

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #441 Gepost op: 25 november 2015, 14:30:14
Ik heb ook maar even een account aangemaakt voor dit topic. Ik mag week 5 beginnen aan de academie in Rotterdam. Ik heb gesolliciteerd voor de regio Zeeland-West Brabant. Zijn er nog meer mensen uit mijn regio (ik kom zelf uit Middelburg) om evt. te carpoolen/ samen treinen? anders wordt het rustig reizen haha. Zijn er ook mensen die een appartement o.i.d. gaan huren i.v.m. lange reistijden?

Broodjekaas

• Aspirant Hoofdagent eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #442 Gepost op: 25 november 2015, 15:44:57
Zojuist mijn aanstellingsbesluit via de post ontvangen. Ook mijn standplaats tijdens de opleiding stond daarin. Lekker dichtbij gelukkig.

Tilburg013

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #443 Gepost op: 26 november 2015, 10:08:14
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum om de verhalen van iedereen te lezen, ik zit ook in de selectie voor week 5 in Eindhoven, doorgeschoven van week 41. Waarom ik mij heb geregistreerd is natuurlijk om mee te kunnen praten op het forum maar ook heb ik een vraag. Ik zit al weken te wachten op een belletje voor het BGO onderzoek, ik moet ook nog het thuisgesprek krijgen. Komende dinsdag is het precies 6 weken geleden dat het onderzoek is aangevraagd. Volgens de werving moet er dus vandaag, morgen, maandag of dinsdag een afspraak en een uitslag komen. Ik vind het stiekem allemaal erg lang duren, zeker omdat ik momenteel gewoon een baan heb en dus tijd zal moeten vrij roosteren. Duurde dit bij jullie ook zo lang? En kan het eventueel ook langer dan 6 weken duren? Hoor het graag!

grtzz
Sollicitatie Hoofdagent Week 5 2016

jimmy

• Forum gebruiker
Reactie #444 Gepost op: 26 november 2015, 10:52:06
Bij mij duurde het 10 weken toen kreeg ik een telefoontje en nog eens 3 weken voor dat ze thuis langs kwam. Ik had bij 8 weken w&s gemaild en die gaven een deadline aan. Die is iig bij mij gehaald.

Tilburg013

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #445 Gepost op: 26 november 2015, 11:41:01
10 weken, dat is lang! tegen mij is verteld dat het onderzoek maximaal 6 weken in beslag neemt. We wachten het nog maar even af..
Sollicitatie Hoofdagent Week 5 2016

Erikabrink

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #446 Gepost op: 26 november 2015, 12:01:04
Ik wacht minder lang, maar zou eigenlijk ook de medische keuring pas 6 januari, hebben nu is er iemand uitgevallen en kan ik deze gelukkig volgende week vrijdag doen 😃

jimmy

• Forum gebruiker
Reactie #447 Gepost op: 26 november 2015, 17:44:26
Citaat van: Tilburg013 link=msg=1387540 date=1448534461
10 weken, dat is lang! tegen mij is verteld dat het onderzoek maximaal 6 weken in beslag neemt. We wachten het nog maar even af..
Het klopt idd dat ze aangeven dat het ongeveer 6 weken gaat duren. Waarom het bij mij zo lang duurde kwam omdat de mensen van week 41 voorrang hadden. Want op het moment dat ik mailde bij week 8 dus. Was er nog niet gestart met mijn BGO....

San

• Forum gebruiker
Reactie #448 Gepost op: 26 november 2015, 18:37:27
Ik heb vandaag mijn BB gehad.. Gelukkig ook aangepaste versie.
Was leuk om te discussiëren over bepaalde stellingen. Vooral om te zien hoe verschillend je op 1 stelling kan denken.
Verder niet veel bijzonders.. Bijna alle informatie die verstrekt werd, moet je echt wel weten zo aan het einde van het traject.
Wel heel leerzaam als eerste kennismaking voor het begin.

Er starten in februari 4 klassen voor niveau 4 in Rotterdam dus ben heel benieuwd met wie ik straks in de klas kom.
Sollicitatie Hoofdagent Rotterdam

San

• Forum gebruiker
Reactie #449 Gepost op: 26 november 2015, 18:38:51
Citaat van: jimmy link=msg=1387660 date=1448556266
Het klopt idd dat ze aangeven dat het ongeveer 6 weken gaat duren. Waarom het bij mij zo lang duurde kwam omdat de mensen van week 41 voorrang hadden. Want op het moment dat ik mailde bij week 8 dus. Was er nog niet gestart met mijn BGO....

Jimmy, Bij mij precies hetzelfde verhaal. Duurde bij mij ook veel langer dan 6 weken omdat de klassen van week 41 voor gingen
Sollicitatie Hoofdagent Rotterdam