Opleiding N4 - Start week 5 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 5 2016  (gelezen 88748 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Paulanijs1984

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #450 Gepost op: 26 november 2015, 21:20:18
Ook ik mag starten in februari aan de opleiding hoofdagent in Amsterdam, mijn vraag is welke studieboeken moeten er besteld worden? Kan ik die nu al bestellen?

Pepernoot

• Forum gebruiker
Reactie #451 Gepost op: 26 november 2015, 22:25:09
Citaat van: Paulanijs1984 link=msg=1387722 date=1448569218
Ook ik mag starten in februari aan de opleiding hoofdagent in Amsterdam, mijn vraag is welke studieboeken moeten er besteld worden? Kan ik die nu al bestellen?

Geduld.. ;) Je krijgt er vanzelf uitleg over. Dit ga je allemaal in de eerste twee weken horen en uitvoeren.
Succes! O0

Andreasctp

• Aspirant Hoofdagent Midden-NL
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #452 Gepost op: 26 november 2015, 23:47:44
Citaat van: Paulanijs1984 link=msg=1387722 date=1448569218

Welke eenheid?
Sollicitatie Hoofdagent Midden Nederland

Sannetje23

• Junior gebruiker
  • **
    • nvt
Reactie #453 Gepost op: 9 december 2015, 16:39:08
Hoi iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en zal mezelf even voorstellen.
Ik ben Sanne en heb gesolliciteerd voor niveau 4 Rotterdam Rijnmond, ik kom zelf uit Hellevoetsluis.
Vandaag heb ik (na een hele lange tijd wachten!) mijn aanstellingsmail binnen en kan dus ook beginnen aan de opleiding begin februari! Ik was eerst ook in week 41 geplaatst, maar gelukkig komt week 5 nu ook dichtbij!
Nu wachten op een volgende mail van de academie!
Sollicitatie Hoofdagent Rotterdam Rijnmond

Tilburg013

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #454 Gepost op: 9 december 2015, 19:28:19
Proficiat, ik moet de aanvullende informatie ook nog krijgen. Ben benieuwd wanneer bekend wordt waar ik stage ga lopen...
Sollicitatie Hoofdagent Week 5 2016

MaartenQ

• Forum gebruiker
Reactie #455 Gepost op: 9 december 2015, 20:40:23
Proficiat, ik moet de aanvullende informatie ook nog krijgen. Ben benieuwd wanneer bekend wordt waar ik stage ga lopen...
Bij Midden-Nederland werd dat op je eerste dag bekend gemaakt.

MikeH

• Forum gebruiker
Reactie #456 Gepost op: 10 december 2015, 13:17:45
Ik heb dat ook nog niet gekregen. Wel via de mail gelezen dat ik op 1 februari begin. Vandaag ook salarisberekening ontvangen (niet geheel onbelangrijk). Viel mee. Ben nu de weken aan het aftellen. Zin in!  098uo
Aspirant Hoofdagent Amsterdam

whiskyfoxtrot

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #457 Gepost op: 10 december 2015, 13:39:32
MikeH, hoe werkt deze salarisberekening eigenlijk? Ik heb gelezen over 12 loonstroken en 24. Ik zal vast niet de enige zijn die hier vragen over heeft. En nee, het gaat niet om het geld. Maar met een beurs van 200 euro onder bijstandsniveau zou ik haast al in mijn auto moeten wonen. Dit lijkt mij niet echt te combineren met werken bij de politie.

Is er de mogelijkheid om gebruik te maken van een leenstelsel of mag er parttime gewerkt worden naast de opleiding?

Als je thuis woont is het zeer ruim uiteraard.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #458 Gepost op: 10 december 2015, 15:18:42
Citaat van: whiskyfoxtrot link=msg=1390885 date=1449751172
MikeH, hoe werkt deze salarisberekening eigenlijk? Ik heb gelezen over 12 loonstroken en 24. Ik zal vast niet de enige zijn die hier vragen over heeft. En nee, het gaat niet om het geld. Maar met een beurs van 200 euro onder bijstandsniveau zou ik haast al in mijn auto moeten wonen. Dit lijkt mij niet echt te combineren met werken bij de politie.

Is er de mogelijkheid om gebruik te maken van een leenstelsel of mag er parttime gewerkt worden naast de opleiding?

Als je thuis woont is het zeer ruim uiteraard.

Staat gewoon op de site:

Eerder gewerkt?
Heb je voor je aanstellingsgesprek bij de politie twee jaar gemiddeld 28 uur per week gewerkt? En kun je dit aantonen met salarisstroken? Dan wordt hiermee - volgens een standaard berekeningsmethode - rekening gehouden bij het vaststellen van je salaris en wordt een uitzondering gemaakt op bovenstaande. Hiervoor geldt een maximum van € 2.491,-.

Overigens gaat je wel gevraagd worden water bij de wijn te doen. Men gaat uit van je gemiddelde, met aftrek van alle toeslagen en doet daar nog een percentage af.

Parttime werken kan en mag (mits je het meld) maar zal tijdens de opleiding wel lastig zijn omdat je lange dagen gaat maken. De politie heeft geen leenstelsel.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

whiskyfoxtrot

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #459 Gepost op: 10 december 2015, 16:17:35
Bedankt voor je antwoord DiNozzo. Die pagina had ik inderdaad al gelezen. Ik had alleen ergens gelezen dat die twee jaar echt onafgebroken moet zijn. Dus zelfs geen week werkloos er tussen. Nu heb ik 7 arbeidsjaren maar op het moment van starten ergens in 2016 helaas niet 24 maanden onafgebroken. 12 kom ik op het moment wel aan. Mijn vraag was misschien ook niet helemaal helder. Ik vroeg mij af of het echt zo zwart wit bekeken wordt of dat er wel gekeken wordt naar je situatie en dat er iets te onderhandelen valt. Dat haal ik niet echt uit die omschrijving. Water bij de wijn doen heb ik absoluut geen probleem mee. Het is bovendien al heel luxe dat je een opleiding niet hoeft te betalen.