0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Heeft een van jullie enig idee hoe de eerste weken van de opleiding eruit gaan zien?Ik zag bijvoorbeeld bij de tv serie: gezocht politie dat ze de eerste week naar een soort team building klim kamp gingen.Gaan wij dit bijvoorbeeld ook doen ?
Eerste twee weken zijn introductie. Waarvan de eerste week gericht is om elkaar te leren kennen en wat casussen te doen zonder enige kennis. En de 2e week is vooral gericht op de introductie van de eerste lessen/vakken die je gaat krijgen in tertiel 1. Vond zelf 1 week introductie genoeg. Daarna wil je gewoon lekker aan de bak.
Er is sowieso een intro waarin teambuilding centraal staat, maar volgens mij was dat uitje naar de Ardennen alleen geregeld omdat dat voor TV wat leuker is
In het verleden werd dit door een aantal regio's daadwerkelijk gedaan. Tegenwoordig niet meer. Mooi detail trouwens: een aantal deelnemers aan het programma die 'afvielen' zijn in 2009 alsnog op de academie begonnen voor verschillende regio's.
Zo ik heb inmiddels de kleding opgehaald, mag er best wel een kast naast hebben. Weet iemand of je de lessen in burger of uniform volgt, en wanneer de standplaats bekend wordt?