Ik zit in klas 1505 in Apeldoorn. Ben zelf nu al een jaar opweg. De tijd vliegt echt!
Om jullie een beetje te helpen heb ik hier mijn eerste twee weken van mijn opleidingsstart geschreven. Ik heb van horen zeggen dat elke start van een opleiding N4 het zelfde er uit ziet. Dus hier kun je een beetje op rekenen
Week: 1
Maandag een dag in je eigen korps.
Dinsdag: introductie op de academie 08:00 - 16:30
Woensdag: ook, voorlichtingen enzo over hoe het allemaal in elkaar steekt.
Donderdag: BIKKELDAG! Deze dag gingen wij zwemmen en groepsopdrachten in het bos doen. Erg koud, hard werken maar heel leuk en goed voor de teamspirit!
Vrijdag: ga je denk een dagje naar je eigen bureau om te kijken.
Week: 2
Maandag 08:00 tot 16:30 Dag op de academie met uileggen over de mediatheek, Blackboard ed.
Woensdag casuïstieken in de oefenstraat. Een dag met hogere tertiel studenten die tegenspel bieden.
En dan heb je op donderdag je eerste echte les. Houd een verdachte aan. Dit is een praktijk les. In de middag weer introductie.
En vrijdag weer iets met korps.
De eerste twee weken zijn altijd introductie. En dan vanaf week 3 ga je echt beginnen.
Eerste hulp, houd een verdachte aan, klantenverzoeken, publiek domein, engels, IBT, Aangifte gesprekken daar begin je dan allemaal mee.
Wel een vol rooster eerste 4 weken altijd tot 16:30 en zelf twee keer tot 17:30 uur. Wordt even bikkelen als je het vergelijkt met de rest van de opleiding met wat meer vrije dagen