Opleiding N4 - Start week 5 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 5 2016  (gelezen 88766 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

jimmy

• Forum gebruiker
Reactie #550 Gepost op: 9 januari 2016, 12:14:28
Ik was idd zelf ook al bezig geweest. Alleen snap ik niet hoe ik me wapen stok moet opbergen. Heb geen houder of iets dergelijks. En wat heb je aan al die bandjes?

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #551 Gepost op: 9 januari 2016, 12:28:52
Citaat van: jimmy link=msg=1398492 date=1452338068
Ik was idd zelf ook al bezig geweest. Alleen snap ik niet hoe ik me wapen stok moet opbergen. Heb geen houder of iets dergelijks. En wat heb je aan al die bandjes?
in de broek zit links en rechts boven de broekzakken een mogelijkheid om je wapenstok op te bergen.
Welke bandjes bedoel je? Bedoel je de koppelhouders?
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #552 Gepost op: 9 januari 2016, 12:35:24
Op mijn kledinglijst staat ook een wapenstok riempje, kun je hem daarmee niet aan je koppel hangen?

Wolfs

• HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #553 Gepost op: 9 januari 2016, 12:37:51
Citaat van: Daniel! link=msg=1398498 date=1452339324
Op mijn kledinglijst staat ook een wapenstok riempje, kun je hem daarmee niet aan je koppel hangen?
Nee, je moet zelf een wapenstokhouder aanschaffen als je hem niet in je broek kwijt wilt. Dat riempje is om door het oogje te halen bovenaan je wapenstok. Zo kan je hem makkelijk uit je broek trekken.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #554 Gepost op: 9 januari 2016, 12:41:54
Ah op die manier, dank voor de uitleg O0

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #555 Gepost op: 9 januari 2016, 18:20:03
Citaat van: Wolfs link=msg=1398499 date=1452339471
Nee, je moet zelf een wapenstokhouder aanschaffen als je hem niet in je broek kwijt wilt. Dat riempje is om door het oogje te halen bovenaan je wapenstok. Zo kan je hem makkelijk uit je broek trekken.
Ja ;), tipje:
Doe het riempje er eerst 1 keer door heen , dan 1 kant van het riempje een halve slag om de stok heen en dan weer terug door het gat. Dit is even een gepriegel maar daardoor zit die wel strak vast op je wapenstok. Doe vervolgens de stok in je broek en knip de touwtjes af op de juiste lengte dat je ze nog makkelijk kunt pakken als ze uit je zak hangen en dat je 2 kleine knoopjes kunt maken in de uiteindes.
Knoop de touwtjes niet aan elkaar als een lus, dit mag namelijk niet. O0

Nog een tip: als je van plan bent om de wapenstokhouder te gebruiken, doe dan het touwtje niet een halve slag om de stok maar een hele. Dan valt die er minder snel uit ;).

Webwinkel waar wat goedkope wapenstokhouders, handschoen houders, latex handschoen tasjes etc opstaan: Safeshop. (geen verzendkosten dus ideaal)
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

jimmy

• Forum gebruiker
Reactie #556 Gepost op: 10 januari 2016, 22:58:26
Citaat van: PWB link=msg=1398497 date=1452338932
in de broek zit links en rechts boven de broekzakken een mogelijkheid om je wapenstok op te bergen.
Welke bandjes bedoel je? Bedoel je de koppelhouders?
Ik denk dat ik die bedoel. Zijn een aantal leren bandjes met drukknopjes doe je om de koppel heen kan vouwen. Weet alleen niet wat ik er mee moet?

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #557 Gepost op: 10 januari 2016, 23:10:45
Dat zijn inderdaad de koppelhouders. Die kun je gebruiken om bepaalde items om je koppel op z'n plek te houden  :) Sommige dingen willen nog wel eens heen en weer schuiven....
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Sannetje23

• Junior gebruiker
  • **
    • nvt
Reactie #558 Gepost op: 11 januari 2016, 10:25:32
Vandaag de mail met verdere informatie ontvangen en over het LWO, die je kunt vinden op blackboard. Iemand enig idee waar je dit kunt vinden op blackboard?

Ik had trouwens ook een vraag over de regeling als je twee jaar gewerkt hebt (28 uur of meer)
Ik heb toen mijn loonstrookjes opgestuurd. Na het eindgesprek is bij het arbeidsvoorwaarden gesprek gesproken over wat ik zou krijgen gebaseerd op mijn loon, alleen heb ik hier verder niets over gehoord. Hoe weet ik dat dit goed zit en niet dat ik ineens toch de basisvergoeding krijg?
Sollicitatie Hoofdagent Rotterdam Rijnmond

Jurrew

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #559 Gepost op: 11 januari 2016, 10:37:59
Morgen vind bij ons de werkbeëdiging en aanstellingsbijeenkomst plaats op het korpsbureau in Tilburg. Zijn er verder mensen die hier voor uitgenodigd zijn? Deze bijeenkomst is voor zover ik weet in het nette uniform, ik mis echter nog de colbert. Zou dit een probleem zijn?
Sollicitatie Hoofdagent West-Brabant Zeeland