Opleiding N4 - Start week 21 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 21 2016  (gelezen 129218 keer)

0 gebruikers (en 16 gasten bekijken dit topic.

IB2989

• Aspirant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #110 Gepost op: 5 november 2015, 18:05:44
Citaat van: jaydes1012 link=msg=1382188 date=1446733250
de testen zitten er weer op voor vandaag.

Ik mag nu ongeveer 2 weken in spanning gaan zitten.

Hoe lang duurde het bij jullie.

Hoe is het gegaan?
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland

jaydes1012

• Forum gebruiker
Reactie #111 Gepost op: 5 november 2015, 18:41:08
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee.

Ik kon zoals de meesten niets aflezen van de psychologen die me hebben getest.

En ik denk achteraf altijd nog te lang na. dit had ik moeten doen of zeggen.
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Brabant

Ell

• aspirant hoofdagent Oost-Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #112 Gepost op: 6 november 2015, 08:56:10
Helaas gisteren negatief rapport ontvangen.. kom 1 puntje te weinig op stressbestendigheid (norm is 3 om door te mogen, had een 2)
Voor de rest waren de resultaten super.. Capaciteit 20/20, taal C1 waar C2 hoogste is en sporttest 42 sec over.

Dus nu gesprek aanvragen met psycholoog...

DaphneB

• Sollicitant politiekundige
  • Forum gebruiker
Reactie #113 Gepost op: 6 november 2015, 09:34:42
Ooooh bagger Ell!!
Sollicitatie Politiekundige Midden-Nederland

IB2989

• Aspirant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #114 Gepost op: 6 november 2015, 12:59:59
Citaat van: Ell link=msg=1382357 date=1446796570
Helaas gisteren negatief rapport ontvangen.. kom 1 puntje te weinig op stressbestendigheid (norm is 3 om door te mogen, had een 2)
Voor de rest waren de resultaten super.. Capaciteit 20/20, taal C1 waar C2 hoogste is en sporttest 42 sec over.

Wat balen! Hopelijk kan de psycholoog je meer duidelijkheid geven waarom ze je zo hebben beoordeeld!
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland

MikeH

• Forum gebruiker
Reactie #115 Gepost op: 6 november 2015, 14:35:57

Balen! Ik had 11 jaar geleden hetzelfde. Maar toen 1 puntje te weinig op overwicht en het rapport was uiteraard bindend. Volgende keer weer een kans!
Aspirant Hoofdagent Amsterdam

jaydes1012

• Forum gebruiker
Reactie #116 Gepost op: 6 november 2015, 19:17:59

Oh wat balen zeg!

Ik werd voor mijn gesprek met de psycholoog wel al gewaarschuwd dat er maar heel weinig mensen door komen.

Ik stel me er dus gewoon op in dat ik niet door ben. Dan is het een meevaller als het wel zo is en niet zo'n teleurstelling als het inderdaad niet zo is.

TaskForce Tilburg

• Sollicitant Zeeland-West-Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #117 Gepost op: 7 november 2015, 21:57:43
Goedenavond iedereen,

Ook ik heb gesolliciteerd op de functie hoofdagent met als start week 21. Inmiddels heb ik deze week mijn rapport mogen ontvangen welke als positief is bevonden. Tevens een email gehad waarin stond dat ik een telefoontje zou krijgen als ik bij één van de genodigde zou horen voor het eindgesprek. Ik heb zelf nog geen enkel idee wanneer deze gesprekken plaats zullen vinden. Zijn er meerdere mensen met deze situatie?

Fijn weekend toegewenst.
Sollicitatie Hoofdagent Zeeland-West-Brabant

jaydes1012

• Forum gebruiker
Reactie #118 Gepost op: 7 november 2015, 22:25:05
Hallo,

voor welke eenheid heb je gesolliciteerd? Ik moet helaas mijn rapport nog ontvangen. Ik heb de selectiedag afgelopen donderdag gehad. Hoe lang heb je op het rapport moeten wachten?

Ik heb steeds meer het voorgevoel dat ik er niet doorheen gekomen ben. Ik denk dat dit vooral komt door de woorden van de psycholoog nog voor het gesprek. Dat ze me waarschuwde dat er maar weinig doorheen komen.

TaskForce Tilburg

• Sollicitant Zeeland-West-Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #119 Gepost op: 8 november 2015, 01:47:22
Hoi jaydes1012,

Ik heb op 20 oktober deel A gehad en op 29 oktober deel B. Ik heb precies één week later mijn rapport mogen ontvangen. Ik heb gesolliciteerd voor de eenheid Zeeland-West-Brabant. Laat je niet ontmoedigen door de woorden van de psycholoog. Iedereen heeft zijn eigen talenten en ik weet zeker dat jij hier ook over beschikt. Ik neem aan dat jij gewoon jezelf bent geweest tijdens deze test dag en dat is het belangrijkste! Ikzelf had een goed gevoel over deel B. Toen ik eenmaal thuis kwam, begon ik mijzelf het eea aan te praten. Wat ik beter wél en beter niet had moeten zeggen bijvoorbeeld. Dit is volkomen normaal omdat je uiteraard zo hoog en zo goed mogelijk wil scoren en jij wilt laten zien wat je in huis hebt.

Ik zou zeggen, wacht rustig af op je rapport en probeer jezelf niet gek te maken. Ik hoop voor je dat je een positief rapport ontvangt en hoor graag van je wat de uitslag hiervan is.
Sollicitatie Hoofdagent Zeeland-West-Brabant