Opleiding N4 - Start week 21 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 21 2016  (gelezen 127739 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

jaydes1012

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 79
Reactie #190 Gepost op: 30 november 2015, 10:09:17
Citaat van: Husky link=msg=1387664 date=1448556744
Heb je al een uitslag Jaydes ?

Jij zou een dezer dagen de uitslag moeten krijgen toch ?

Bij mij is het nu iets meer dan 2 weken geleden. Spannend :-X

Weet iemand of (zowel positief of negatief) via de e-mail gaat ? Er werd mij verteld dat ze het tegenwoordig via de e-mail opsturen, maar dat het ook via de post kan komen.
Hoop dat het deze keer gelijk goed gaat, kreeg vorige keer een foutief rapport toegestuurd. Had het wel gehaald, maar bij de conclusie stond dat ik het niet gehaald zou hebben. Wat bleek, ze hadden een negatief rapport van een andere sollicitant gebruikt voor dat van mij, maar vergeten de conclusie aan te passen ::) ::)

Ik heb nog steeds niets gehoord... Dat wordt donderdag al 4 weken wachten ipv de 2 die ze gezegd hebben. Ik heb vrijdag een mail gestuurd, maar het ligt echt aan de psych die nog geen verslag had ingestuurd.
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Brabant


DaphneB

  • Sollicitant politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #191 Gepost op: 30 november 2015, 12:18:16
Dat duurt wel lang he?! Helaas zit er weinig anders op dan blijven wachten en duimen voor een positief rapport! Hopelijk krijg je deze week duidelijkheid.  :)
Sollicitatie Politiekundige Midden-Nederland


Sasikaa

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #192 Gepost op: 30 november 2015, 15:05:15
Citaat van: DannyH link=msg=1388450 date=1448835281
Bellen ze anoniem?
Ik ben afgelopen vrijdag gebeld maar kon niet opnemen. Zit namelijk ook te wachten op een afspraak voor het eindgesprek.. Al 3 weken.  :-\

Je wacht ''al'' 3 weken? Haha, ik ben nu net gebeld, nadat ik mijn rapport in juli heb ontvangen met daarin de boodschap dat ik ''binnenkort'' zou worden gebeld. Ik heb dus 4,5 maand moeten wachten op dit telefoontje!
Maar goed, ik ben super blij dat ik nu eindelijk weet wanneer ik op eindgesprek mag komen!  ;D


Lydia81

  • Sollicitant hoofdagent midden-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
Reactie #193 Gepost op: 30 november 2015, 15:17:01
Citaat van: DannyH link=msg=1388457 date=1448838642
Het volgende onderdeel van de selectieprocedure is een vergelijking van alle kandidaten die aan de landelijke norm voldoen. Op basis hiervan nodigen wij kandidaten uit voor een eindgesprek met de selectiecommissie. Indien jij bij deze selectie hoort, word je binnenkort telefonisch benaderd voor het inplannen van een afspraak hiervoor.

Had je deze mail toevallig ook gekregen? Deze kreeg ik naast mijn rapportage toegestuurd. Ik heb dus naar w&s gebeld of ik nog word gebeld. Toen vertelden ze mij dat er nog mensen in het traject zitten voor A en B. Pas wanneer alle rapporten binnen waren beginnen ze met bellen.. Positief en anders wachtlijst.

In mijn mailtje stond niet dat er eerst een vergelijking wordt gemaakt  , maar dat ze me binnenkort zouden  bellen. Vervolgens werd ik on hold gezet en dat duurde  1,5 maand. Daarna mailtje ontvangen dat ik binnen 2 wkn gebeld zou worden


Dominique08

  • Aspirant politiekundige Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 219
Reactie #194 Gepost op: 30 november 2015, 15:17:52
Citaat van: Sasikaa link=msg=1388599 date=1448892315
Je wacht ''al'' 3 weken? Haha, ik ben nu net gebeld, nadat ik mijn rapport in juli heb ontvangen met daarin de boodschap dat ik ''binnenkort'' zou worden gebeld. Ik heb dus 4,5 maand moeten wachten op dit telefoontje!
Maar goed, ik ben super blij dat ik nu eindelijk weet wanneer ik op eindgesprek mag komen!  ;D

Gefeliciteerd! Heel veel succes  O0


jaydes1012

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 79
Reactie #195 Gepost op: 30 november 2015, 23:09:13
Ik snap dat we allemaal wachten en ik begin eraan te wennen, maar het valt me wel op dat ik volgens mij nog als enige hier zit te wachten op rapport van selectie b. Of zijn er hier nog meer die daarop wachten?
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Brabant


Husky

  • sollicitant N4 Zeeland West Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #196 Gepost op: 30 november 2015, 23:22:19
Citaat van: jaydes1012 link=msg=1388735 date=1448921353
Ik snap dat we allemaal wachten en ik begin eraan te wennen, maar het valt me wel op dat ik volgens mij nog als enige hier zit te wachten op rapport van selectie b. Of zijn er hier nog meer die daarop wachten?

Ik wacht ook nog op de uitslag. Morgen is het precies 3 weken geleden. Ben benieuwd!


DannyH

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #197 Gepost op: 1 december 2015, 08:35:44
Ze hebben mij gisteren ook gebeld! Heb in Januari mijn eindgesprek.  ;D
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland


Dominique08

  • Aspirant politiekundige Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 219
Reactie #198 Gepost op: 1 december 2015, 09:20:49
Gefeliciteerd Danny. Heel veel succes alvast!  O0


jaydes1012

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 79
Reactie #199 Gepost op: 1 december 2015, 09:25:53
Maar nu is het toch zo dat ze mensen uitnodigen voor eindgesprek terwijl niet iedereen de uitslag heeft? Wij hebben dus meer kans dat het dadelijk al vol zit?
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Brabant