Opleiding N4 - Start week 21 2016

Auteur Topic: Opleiding N4 - Start week 21 2016  (gelezen 127713 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Geechi

  • Sollicitant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #280 Gepost op: 8 januari 2016, 14:25:25
Citaat van: Dominique08 link=msg=1398062 date=1452191002
Jij ook gefeliciteerd en alvast heel veel succes!  :)

Bedankt!
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland


MVD

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #281 Gepost op: 9 januari 2016, 00:38:13
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum maar ook in afwachting op een bericht over het eindgesprek. Zo te lezen zitten meerdere mensen te wachten hierop. Ik kreeg in december bericht dat ze mij vermoedelijk  in de eerste week van januari zouden berichten, omdat nog niet iedereen de test dagen had afgerond.

Mijn vraag aan jullie, als je een positief rapport hebt ontvangen nodigen ze je dan zoiezo niet uit voor een eindgesprek? Of mogen ze dan alsnog afkeuren?

Iedereen die al uitgenodigd is gefeliciteerd natuurlijk.


Dominique08

  • Aspirant politiekundige Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 219
Reactie #282 Gepost op: 9 januari 2016, 10:38:52
Citaat van: MVD link=msg=1398405 date=1452296293

Mijn vraag aan jullie, als je een positief rapport hebt ontvangen nodigen ze je dan zoiezo niet uit voor een eindgesprek? Of mogen ze dan alsnog afkeuren?

Iedereen die al uitgenodigd is gefeliciteerd natuurlijk.

Ik weet niet of ze je dan afkeuren, dat zou je even aan werving & selectie moeten vragen. Het zou kunnen dat de mensen die nu niet gebeld gaan worden in een portefeuille gestopt worden en dan bij een volgende lichting als eerste weer gebeld gaan worden. Maar dat weet ik dus niet zeker, daar is bij ons (Politiekundige, start februari) niets over gezegd.


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #283 Gepost op: 9 januari 2016, 10:41:42
Citaat van: MVD link=msg=1398405 date=1452296293
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum maar ook in afwachting op een bericht over het eindgesprek. Zo te lezen zitten meerdere mensen te wachten hierop. Ik kreeg in december bericht dat ze mij vermoedelijk  in de eerste week van januari zouden berichten, omdat nog niet iedereen de test dagen had afgerond.

Mijn vraag aan jullie, als je een positief rapport hebt ontvangen nodigen ze je dan zoiezo niet uit voor een eindgesprek? Of mogen ze dan alsnog afkeuren?

Iedereen die al uitgenodigd is gefeliciteerd natuurlijk.
Ze mogen je dan alsnog weigeren. Ze hebben namelijk maar een beperkt aantal opleidingsplaatsen en daarnaast hebben ze het luxe-probleem dat ze ontzettend veel potentiële kandidaten hebben ;)


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #284 Gepost op: 9 januari 2016, 11:14:32
Gisteren nogmaals met w&s gebeld. Helaas hadden ze voor mij nog steeds geen uitslag. Wel werd mij vertelt dat ze volgende voor eind volgende week gingen bellen. Nog even duimen draaien hier!
Hoofdagent Oost-Nederland


Dominique08

  • Aspirant politiekundige Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 219
Reactie #285 Gepost op: 9 januari 2016, 11:31:42
Citaat van: Rosco P.Coltrane link=msg=1398483 date=1452334472
Gisteren nogmaals met w&s gebeld. Helaas hadden ze voor mij nog steeds geen uitslag. Wel werd mij vertelt dat ze volgende voor eind volgende week gingen bellen. Nog even duimen draaien hier!

Ja dat kan lang duren helaas. Ik moest uiteindelijk 9 weken wachten voordat ik gebeld werd. Ik zal voor je duimen!


Rosco P.Coltrane

  • Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #286 Gepost op: 9 januari 2016, 11:45:26
Citaat van: Dominique08 link=msg=1398486 date=1452335502
Ja dat kan lang duren helaas. Ik moest uiteindelijk 9 weken wachten voordat ik gebeld werd. Ik zal voor je duimen!

Bedankt! Zo lang is het gelukkig nog niet. Wacht sinds 11 december volgens mij.
Hoofdagent Oost-Nederland


Barnie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #287 Gepost op: 10 januari 2016, 23:41:08
Weet iemand toevallig wanneer (en of) bij deze lichting de zomervakantie valt?

Ik lees tegenstrijdige berichten, nl enerzijds dat de academie van wk 29 tm 32 "dicht" is, maar anderzijds dat mensen die in mei beginnen helemaal geen zomervakantie hebben.
Ben benieuwd of iemand daar mee van af weet.
Sollicitatie Hoofdagent - Amsterdam


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #288 Gepost op: 11 januari 2016, 02:06:26
Citaat van: Barnie link=msg=1398933 date=1452465668
Weet iemand toevallig wanneer (en of) bij deze lichting de zomervakantie valt?

Ik lees tegenstrijdige berichten, nl enerzijds dat de academie van wk 29 tm 32 "dicht" is, maar anderzijds dat mensen die in mei beginnen helemaal geen zomervakantie hebben.
Ben benieuwd of iemand daar mee van af weet.

Toen ik begon, mei 2013 (13.21), was de academie ook al vanaf week 29 tm 32 dicht. Gezien je dan nog maar in je eerste tertiel zit kun je nog niet aan het werk. Wij hadden dus 4 weken vrij.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Sasikaa

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #289 Gepost op: 11 januari 2016, 18:53:56
Ik heb vandaag het eindgesprek gehad en ik ben door! Het ging erg goed en ze waren heel enthousiast.
Nu nog even de medische keuring en het BGO afwachten en dan kan ik hopelijk gaan beginnen met de opleiding.  0098